این یخچال دارای ابعادی به طول 120 و عرض 75 سانتیمتر میباشد ارتفاع این یخچال از زمین 150 سانتیمتر است. در ساخت این یخچال صنعتی از موتور ¾ تایلندی استفاده شده است که 12 ماه گارانتی نیز دارد. یخچال آکواریومی با برق تک فاز شهری کار میکند و دارای 3 طبقه ی شیشه ای می باشد، فاصله ی طبقات شیشه ای از هم 17 سانتیمتر بوده و فاصله ی کف سینی تا اولین شیشه نیز 22 سانتیمتر می باشد.

طبقه ی بالای یخچال دارای ابعادی به طول 97 و عرض 65 در ارتفاع 89 سانتیمتر است.

نمای جلویی یخچال با ورق استیل طلایی رنگ پوشیده شده است، این یخچال به صورت چرخ دار ساخته شده و برای اینکه چرخ ها بتوانند وزن سنگین یخچال را تحمل کنند از چرخ های مخصوص یخچال که دوام و کیفیت بالایی نیز دارد استفاده شده است.

یخچال نوشابه ای انباری دار

یخچال نوشابه ای 2 متری، دارای نمای شیشه ای و پشت بسته می باشد، این یخچال دارای انباری در بخش پایین بوده و ابعادی به طول 80 و عرض 70 سانتیمتر دارد، ارتفاع این یخچال با در نظر گرفتن تاج 230 سانتیمتر و بدون تاج 2 متر می باشد.

از این یخچال میتوان در کسب و کار های مختلف برای قرار دادن مواد اولیه، نوشیدنی ها و… استفاده کرد.

درب بالایی این یخچال صنعتی نمای شیشه ای داشته اما قسمت انباری بدون نمای شیشه ای ساخته شده است و برای قرار دادن مواد خوراکی که میخواهید در معرض دید مشتری نباشد مناسب خواهد بود، ابعاد درب بالا 59*113 سانتیمتر و ابعاد درب پایین 45*59 سانتیمتر می باشد.

در ساخت یخچال نوشابه ای انباری دار از موتور 3/1 هایتک استفاده شده است، این یخچال دارای 3 طبقه ی شیشه ای با ضخامت 10 میلی متر بوده که استحکام لازم برای قرار دادن مواد خوراکی سنگین را دارد.

یخچال انباری دار 2 متری دارای کندانسور دستی و تنظیم کننده ی دمای دیجیتالی میباشد و از چند رادیاتور مسی تشکیل شده که برودت و سرمای مطلوب یخچال را تامین می کنند، یک عدد رادیاتور مسی 4 لوله 60 سانتی در سقف، 2 عدد رادیاتور 16 لوله 40 سانتی در سمت راست و چپ و یک عدد رادیاتور 6 تک 60 سانتیمتری در بخش انباری تعبیه شده است.

تاپینگ پیتزا 8 لگنه یخچال دار با رف

این تاپینگ دارای 8 عدد لگن بن ماری می باشد که برای تفکیک انواع سالاد، ترشی، خیارشور، گوجه فرنگی، قارچ، کالباس، پنیر و… میتوان از آن استفاده کرد، این تاپینگ دارای نمای استیل خش دار بوده و برای ساخت آن از موتور قوی چینی یا آلمانی استفاده شده است، لازم به ذکر است موتور دستگاه دارای یک سال گارانتی می باشد.

همان طور که اشاره شد این تاپینگ صنعتی دارای یخچالی در بخش پایین می باشد که آشپز میتواند برای قرار دادن مواد غذایی که احتمال فاسد شدن دارند از این یخچال استفاده نماید، دو درب مگنتی با دستگیره های مخفی در بخش یخچال طراحی شده است که به راحتی میتوان درب ها را باز و بست کرد، طول تاپینگ 8 لگنه 150 ، عرض آن 80 و ارتفاع 85 سانتیمتری دارد.

این تاپینگ با برق شهری 220 ولت کار می کند، استفاده از نمای استیل باعث شده نظافت و شست و شوی تاپینگ به سادگی انجام شده و همچنین این وسیله مورد تایید وزارت بهداشت نیز باشد. همچنین در قسمت جلویی دستگاه بخشی طراحی شده است که میتوانید به راحتی استیکر یا لوگوی کسب و کار خود را در آن بخش نصب نمایید.

تاپینگ یخچال دار 150 سانت

تاپینگ یخچال دار با ابعادی به طول 150، عرض 70 و ارتفاع 85 سانتیمتر تولید می شود، این تاپینگ قابلیت قرارگیری 8 عدد لگن بن ماری 3/1 را دارد، در بخش جلویی تاپینگ یخچال دار، یک میز کوچک به عرض 30 تا 35 سانتیمتر قرار دارد.

از این تاپینگ صنعتی میتوان برای قرار دادن و تفکیک انواع مواد غذایی از جمله خیارشور، سالاد، گوجه، خیار، کالباس، زیتون، ترشی و… استفاده کرد، از تاپینگ یخچال دار معمولا در رستوران، فست فود، ساندویچی، سلف سرویس، لبنیاتی ها و… استفاده می شود.

منبع: کیچن سنتر