همان طور که اشاره شد سبزیجات بعد از شست و شو آب فراوانی به خود جذب میکنند و استفاده از سبزی برای تهیه ی غذا با آب جذب شده سبب کاهش کیفیت غذای طبخ شده خواهد شد برای همین استفاده از سبزی خشک کن میتواند رطوبت موجود در سبزی را به سرعت خارج کرده و سبزیجات را آماده ی خرد شدن یا طبخ غذا نماید.

این دستگاه در مدل های مختلف ۱٫۵ اسب، ۲ اسب و ۳ اسب تولید و عرضه می شود، مدل ۱٫۵ است قادر به خشک کردن ۲۰۰ کیلوگرم سبزی در ساعت، مدل ۲ اسب ۳۰۰ کیلوگرم و مدل ۳ اسب ۴۰۰ کیلوگرم در ساعت را دارد.

طول سبزی خشک کن صنعتی ۱۱۰،عرض آن ۷۰ و ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر را دارد، این دستگاه با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کند، همچنین به کمک کلید ۱–۰ که در دستگاه تعبیه شده است میتوان آن را خاموش یا روشن کرد.

از سبزی خشک کن میتوان در سبزی فروشی ها، تالار ها، هتل ها، رستوران ها و به طور کلی آشپزخانه های صنعتی برای خشک کردن حجم بالایی از سبزیجات استفاده کرد.

دهنه ی ورودی دستگاه ۳۵ سانتیمتر می باشد و یک عدد تفلون ۳ سانتیمتری بر روی دستگاه قرار گرفته است، داخل دستگاه از جنس ورق استیل براق بوده که کاملا بهداشتی بوده و مورد تایید وزارت بهداشت نیز می باشد،  به درخواست مشتری میتوان بر روی این محصول کنتاکتور برق (Contacteur) و تایمر قرار داد با این کار آشپز میتواند هر زمان دلخواهی که تمایل دارد دستگاه شروع به خشک کردن کند را تنظیم کرده و در آن زمان دستگاه به صورت اتوماتیک کار خشک کردن سبزی را انجام می دهد.

راهنمای خرید تجهیزات جگرکی

پیش از راه اندازی جگرکی در یکی از نقاط شهر، باید به این بیاندیشید که چه فاکتورهایی باعث رضایت مشتریانتان می شود. به این دلیل که اگر خدمات شما موجب جلب رضایت مشتریان شود، باعث میشود بار ها و بار ها برای میل کردن جگر های کبابی خوش طعم و بهداشتی که شما برایشان آماده میکنید به جگرکی شما سر بزنند. بنابراین مهم ترین سیاست کاری شما باید راضی نگه داشتن مشتریان باشد. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در کیفیت خدمت رسانی شما تاثیر گذار است، کیفیت تجهیزاتی است که از آنها استفاده می کنید.

ابتکار برندی است که در حوزه تولید تجهیزات انواع آشپزخانه صنعتی همچون جگرکی نامی آشنا و خوش آوازه است که خوش نامی خود را بیش از همه مدیون محترم شمردن و در نظر گرفتن تمامی نیاز های مشتریان خود میداند. یکی از اصلی ترین خواسته ای که مشتریان عزیز ابتکار استیل دارند این است که با کیفیت ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار دهند. به همین دلیل این برند تمامی تلاش خود را جهت ارائه محصولات با دوام و کیفیت بسیار بالا که توسط ماشین آلات و فناوری های روز دنیا ساخته میشوند به کار بسته است. ابتکار استیل میکوشد تا جایی که ممکن است سفارشات را به سرعت به دست مشتریان برساند. اما این تنها یک وعده نیست. زیرا ابتکار استیل از تمامی امکانات موجود همچون ماشین آلات و دانش و تجربه متخصصین خود مدد میگیرد تا کیفیتی درخور مشتریان را در کمترین زمان ممکن به آنان ارائه نماید.

ویژگی های راه اندازی تالار پذیرایی

  • مکان مناسبی را برای راه اندازی تالار در نظر بگیرید
  • ظرفیت تالار باید برای قشر متفاوتی از جامعه را دربر گیرد.
  • فضای زیادی برای پارکینگ در نظر بگیرد.
  • میز و صندلی و البته روکش میز ها بسیار شیک و متناسب با فضای تالار باشد.
  • از دکوراسیونی جدید بهره مند باشد.

 

منبع: ابتکار استیل