این میز به صورت لبه دار ساخته شده است و میتوان به راحتی و بدون نگرانی از افتادن وسایل آن را در کنار دیوار قرار داد، نکته ی مهم در ساخت این محصول این است که میز کار داروسازی از کلاف استیل ساخته شده و کاملا بهداشتی می باشد، این میز از ۴ عدد کلاف استیل ۲۰۱ به ابعاد ۴۰*۴۰ ساخته شده و جنس رویه ی آن از استیل روکش دار می باشد.

پایه های میز کار داروسازی از جنس پروفیل استیل ۲۰*۲۰ بوده و برای استحکام میز در وسط آن طبقه ای قرار گرفته است البته این طبقه به گونه ای ساخته شده است که در زیر و روی آن میتوان جعبه و لوازم مورد نیاز را قرار داد.

معرفی میز پلی اتیلن چرخ دار

این میز با طول ۲۰۰، عرض ۶۰ و ارتفاع ۸۵ سانتیمتر با رویه ای از جنس پلی اتیلن با ضخامت ۴ سانتیمتری ساخته شده است، کلاف اصلی این میز از جنس استیل بوده و دارای ۴ پایه از جنس پروفیل استیل ۴۰*۴۰ میباشد علاوه بر این توسط ۴ عدد پروفیل ۲۰*۲۰ در وسط کار به صورت پاتراکی استحکام میز بالا رفته و محصول قادر به تحمل وزن بالایی خواهد بود.

این میز به دلیل اینکه کاملا بهداشتی میباشد قابل استفاده در قصابی ها، رستوران، کترینگ، سوپر پروتئین ها و هایپر مارکت ها است.

در ساخت میز پلی اتیلن پایه ها به صورت چرخ دار و متحرک در نظر گرفته شده است برای همین به سادگی میتوان آن را برای نظافت و شست و شوی جابه جا کرد.

معرفی گریل روغنی و ذغالی

این فر با ابعادی به طول ۱۳۰ در عرض ۶۰ سانتیمتر تولید و عرضه می شود، در ساخت این محصول برای سهولت در پخت و طبخ انواع غذا، یک عدد سنگ چدنی گریل روغنی به ابعاد ۵۴*۴۰ سانتیمتر و ۶ عدد گریل ذغالی طرح خارجی apw به ابعاد ۴۰*۶۰ سانتیمتر در نظر گرفته شده است.

نکته ای که در این فر برگر وجود دارد استحکام و دوام بالای محصول میباشد که در ساخت پایه های آن از ۴ عدد قوطی پروفیل استیل ۴۰*۴۰ استفاده شده، در پایین این فر یک ورق استیل یا گالوانیزه که جنس آن به دلخواه مشتری تعیین میشود قرار گرفته است وجود این طبقه سبب میشود تا آشپز بتواند تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز خود را در نزدیک ترین فاصله به خودش و فر قرار دهد.

لازم به ذکر است فر برگر روغنی و ذغالی دارای هود و شیشه نمیباشد و در صورت نیاز میتوان از هود استیل سیار برای آن استفاده کرد علاوه بر این از این فر برگر بیش تر در ساندویچی های سیار استفاده خواهد شد.

منبع: ابتکار استیل