اگر شما هم قصد خرید کباب پز گازی را دارید اما از خوب یا بد بودن آن اطلاعاتی ندارید باید درباره کباب پز گازی به شما بگوییم که با توجه به سبک زندگی امروزی و خانه های آپارتمانی یکی از بهترین تجهیزات برای طبخ و آماده سازی انواع کباب بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان کباب پزهای گازی هستند. اگر در آپارتمانی کوچک زندگی می کنید و فضای بالکن منزلتان محدود است میتوانید از کوچکترین کباب پز گازی استفاده نمایید چرا که کباب پز گازی در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود.

چرا کباب پز گازی دود میکند ؟

از جمله مهم ترین مزایای استفاده از کباب پز گازی میتوان به سرعت بالای آماده سازی کباب، پخت یکنواخت کباب، قابلیت تنظیم حرارت و شستشوی آسان اشاره کرد. از آن جایی که کباب پز گازی یکی از بدون دود می باشد طبخ کباب بدین وسیله در آپارتمان ها طرفداران زیادی دارد.

شما میتوانید با تنظیم شعله کباب پز گازی به راحتی میزان حرارت را کم یا زیاد نمایید، استفاده از این کباب پز مزایای فراوانی دارد یکی از مضرات کباب پز گازی یا شاید تنها مشکل آن مصرف گاز شهری می باشد.

طرز استفاده از کباب پز گازی ایستاده یا طریقه استفاده از کباب پز گازی بسیار ساده می باشد این نوع از کباب پزها نیاز به گاز شهری داشته و البته بیشتر آن ها با کپسول های گاز مایع نیز کار می کنند. بعد از اتصال گاز شهری به کباب پز میتوان توسط دکمه ی تعبیه شده بر روی دستگاه و با کمک فندک یا کبریت آن را روشن کرد.

راهنمای خرید خمیر گیر

انواع دستگاه خمیر گیر  به منظور ورز دادن و مخلوط کردن خمیر انواع نان و کیک استفاده می شود. علاوه بر این برای مخلوط کردن گوشت یا تهیه ی خامه نیز میتوان از دستگاه خمیرگیر استفاده کرد.

اگر به دنبال خرید بهترین مارک خمیر گیر خانگی یا صنعتی هستید لازم است بدانید این دستگاه از یک دیگ یا پاتیل و همزن یا چنگک ساخته شده است. خمیرگیر ها در انواع مختلف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی ساخته و عرضه می شوند. همچنین ظرفیت این خمیرگیر ها بین ۵ تا ۲۴۰ کیلوگرم می باشد. جنس این محصول باید از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی باشد. برق مصرفی دستگاه خمیرگیر به دو صورت تک فاز یا برق صنعتی است.

 

عملکرد انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

استفاده از دستگاه اسلایسر صنعتی بسیار ساده می باشد تنها کافی است میوه ی مورد نظر را در بخش ورودی دستگاه قرار دهید و سپس با استفاده از اهرم دستگاه و وارد آوردن فشار به اهرم، میوه ها به اندازه های مساوی برش داده می شوند.

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

انواع دستگاه اسلایسر را می توان به دسته های ذیل تقسیم کرد:

  • دستگاه اسلایسر دستی
  • اسلایسر اهرمی
  • دستگاه اسلایسر برقی