معرفی مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یکی از مهم ترین آن ها برای رستوران، کبابی، فست فود و… یکی از تجهیزات ضروری است که برای چرخ کردن گوشت باید تهیه شود، قطعا اولین وسیله برای تهیه ی یک کباب خوشمزه خریداری چرخ گوشت صنعتی می باشد. این دستگاه در انواع و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود.

معرفی مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی دیگر از تجهیزات اساسی و مهم در آشپزخانه های صنعتی که از آن به جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی در فست فود استفاده میشود سرخ کن های صنعتی هستند.

خلال کن و اسلایسر میوه و صیفی جات

از دیگر تجهیزات اساسی برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی یا پوست کن می باشد. آماده سازی خلال سیب زمینی، پیاز و انواع سبزیجات در حجم بالا و به صورت یکدست و هم اندازه نیاز به خریداری دستگاه مناسبی داشته که میتوانید با خرید خلال کن به سرعت انواع میوه و صیفی جات را خلال کنید.

نحوه شستشوی آبمیوه گیری صنعتی

همانطور که میدانید آبمیوه گیری های صنعتی در انواع و با ظرفیت های مختلفی در بازار موجود هستند از این دستگاه میتوان در مغازه های آبمیوه فروشی برای تهیه ی آب انواع میوه از جمله سیب، هویج، کرفس و… استفاده کرد.

آبمیوه گیری یا آبلیمو گیری های صنعتی در مقایسه با انواع ابلیمو گیری دستی یا برقی ابعاد بزرگتری داشته و قادر است حجم بالایی از میوه ها را در سریع ترین زمان آبگیری نماید. علاوه بر این آبمیوه گیری های صنعتی دارای دو مجرای جداگانه جهت خروج تفاله ها و آب خالص میوه ها می باشند.

باربیکیوهای ذغالی و گازی امکانات بیشتری داشته و مدرن تر میباشند به عنوان مثال باربیکیو ها دارای شعله، میز کار و کابینت هستند.

راهنمای خرید خلال کن صنعتی

از جمله مزایای دستگاه خلال‌کن صنعتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • ایمنی بالا: دستگاه های خلال کن صنعتی بر خلاف نوع دستی امنیت بالاتری دارند.
  • ظرفیت بالا: با کمک خلال کن صنعتی می توانید حجم زیادی از خوراکی ها را بدون نیاز به نیروی دست به سادگی و با اندازه های مساوی آماده کنید.
  • خرد و خلال کردن: با کمک این دستگاه ها که با نام دستگاه خلال کن و خردکن نیز شناخته می شود. میتوانید انواع صیفی جات را به شکل های مختلف برش بزنید.