از جمله مزایای دستگاه خلال‌کن صنعتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

تفاوت باربیکیو و کباب پز

·         از اصلی ترین فاکتورهایی که سبب تفاوت کبابپز و باربیکیو میشود قیمت آن ها می باشد، در حقیقت روند و اصول کار هر دو وسیله شبیه به هم بوده و هر دو قادر به طبخ انواع کباب های خوشمزه میباشند اما معمولا کباب پزها شکل سنتی تری داشته و در  کبابی ها، جگرکی ها و رستوران ها از آن استفاده می شود.

·         باربیکیوهای ذغالی و گازی امکانات بیشتری داشته و مدرن تر میباشند به عنوان مثال باربیکیو ها دارای شعله، میز کار و کابینت هستند.

·         به طور کلی تفاوت های بین باربیکیو و کباب پز شامل موارد ذیل می باشد:

·         قیمت

·         یکی از اصلی ترین تفاوت های بین باربیکیو و کبابپز قیمت آن ها می باشد. باربیکیو به دلیل مدرن بودن قیمت بیشتری در مقایسه با کبابپز دارد، بهتر است با توجه به بودجه ی خود اقدام به خرید محصول نمایید. البته توجه داشته باشید که قیمت کباب پز صنعتی دست دوم و قیمت باربیکیو دست دوم ارزان تر است پس اگر برای خرید تجهیزات جدید بودجه ی کافی ندارید میتوانید برای خرید محصولات دست دوم اقدام نمایید.

چرخ گوشت صنعتی رستوران

معرفی مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یکی از مهم ترین آن ها برای رستوران، کبابی، فست فود و… یکی از تجهیزات ضروری است که برای چرخ کردن گوشت باید تهیه شود، قطعا اولین وسیله برای تهیه ی یک کباب خوشمزه خریداری چرخ گوشت صنعتی می باشد. این دستگاه در انواع و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود.

اگر در بین مدل های مختلف چرخ گوشت صنعتی نمیدانید کدام مدل را برای کسب و کار خود انتخاب کنید علاوه بر چرخ گوشت صنعتی برای تهیه ی انواع کباب نیاز می باشد، بعد از چرخ کردن گوشت ها با کمک انواع کباب زن کوبیده، سیخ های آماده شده ی کباب در کبابپز و آماده می شود.

مزایا و معایب کباب پز تابشی چیست ؟

همانطور که اشاره کردیم طرز ساخت کباب پز تابشی به گونه ای است که حرارت لازم به جهت پخت از طریق سوختن گاز در مشعل های گازی و تابش مادون قرمز ایجاد شده و با جذب حرارت توسط سرامیک ها دما به حدود ۹۰۰ درجه ی سانتیگراد رسیده و گداخته و داغ شدن سطح سرامیک سبب پخت کباب ها خواهد شد. با توجه به نوع کباب پز تابشی مشعل آن در بالا یا در کنار قرار گرفته است.