دستگاه پاپ کرن ساز

استفاده از دستگاه های پاپ کرن ساز در کافی شاپ ها بسیار آسان است ؛ کافیست مقداری دانه ذرت بو داده داخل محفظه دستگاه ریخته و آن را روشن کنید. دستگاه پاپ کرن ساز بصورت تمام اتوماتیک تمامی عملیات ساخت ذرت بوداده را انجام میدهد و شما در نهایت پس از چند دقیقه ، پاپ کرن آماده شده را از دستگاه خارج میکنید.

دستگاه قهوه ساز

در این روزهایی که نوشیدن قهوه و فرهنگ قهوه نوشی به شدت رو به افزایش است، کافی شاپ ها باید داشتن دستگاه قهوه ساز را در اولویت قرار دهند تا بتوانند خدمات خوبی را به مشتری ارايه دهند که این دستگاه هزینه آنچنان بالایی را در بر نخواهد داشت و استفاده از آن خیلی آسان و راحت می باشد.

دستگاه مخلوط کن

یکی از مهمترین تجهیزات کافی شاپ برای منوی سرد مخلوط کن می باشد که جهت میکس انواع آبمیوه و سس و .. استفاده می شود،دستگاه مخلوط کن به زبان انگلیسی Mixer و یا Blender نامیده می شود و توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد که تفاوت آنها در نوع تیغ و نوع پارچ و از همه مهمتر نوع موتور و دور موتور آن می باشد.

شیر داغ کن

دستگاه شیر داغ کن مناسب برای مکان های سرو نوشیدنی های گرم شامل: هتل ها ، کافی شاپ ها ، آبمیوه بستنی ها و غیره می باشد.این دستگاه به دلیل ایجاد چرخش دورانی سبب میشود که نوشیدنی داخل دستگاه هیچگاه ته نشین نشود ، این دستگاه در مدل ها و مقدار لیترهای مختلفی قرار دارد.