دیگ دو جداره پخت برنج

از دیگر تجهیزات و لوازم کبابی دیگ دو جداره پخت برنج است که رؤیای آشپزان نیمه حرفه ای را برای رسیدن به برنج هایی با کیفیت سرآشپزان مطرح امکان پذیر کرده و همچنین آشپزخانه ها را قادر می سازد تا با کمک این دیگ به پخت انواع خورشت نیز بپردازند ، نمونه ای دیگر از آن دیگ برنج پز صنعتی است که جزء خزاین گران بهای آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود و برنج ها و خورشت های خوشمزه در آشپزخانه ها محصول دسترنج آن است .

پاتیل خیساندن برنج

یکی از پرمصرف ترین تجهیزات و لوازم کبابی است که امکان خیساندن حجم بالایی از برنج را برای آشپزان محیا کرده و چرخ های تعبیه شده در آن امکان حمل راحت را به قسمت های مختلف آشپزخانه فراهم می کند و اهرم آن مخصوص انتقال برنج از این دستگاه به دیگ پخت برنج است.

اجاق پلوپز

اگر به دنبال یک دستگاه با دو کارایی در میان انواع تجهیزات و لوازم کبابی می گردید اجاق گاز صنعتی با ویژگی های منحصر به فرد خود مانند قابلیت تحمل وزن های بالا، شیرهای صنعتی، شمعک مجزا برای هر شعله و... می تواند در پخت انواع برنج و خورشت بر روی شعله ها و گرم نگه داشتن با کیفیت و سالم غذا داخل فر کمک فوق العاده ای در آشپزخانه باشد.

تنور نانوایی

اگر مایلید به منوی خود انواع غذاهای نونی را نیز بی افزایید و یک فهرست پر و پیمان را در مقابل دیدگان مشتریانتان قرار دهید، تنور نانوایی با انواع مختلف خود مانند تنور نان سیار، تنور نانوایی صنعتی و... می تواند نان هایی با کیفیت برای غذاهایی چون کباب، جیگر، دیزی و... را در محیط رستوران شما فراهم نماید.