اگر به جوانان شهر نگاه کنید مطمئنا میبینید که اکثر آنها اوقات بیکاری خود را همراه با دوستانشان در کافی شاپ ها سپری میکنند در واقع این روز ها کافی شاپ ها نسخه امروزی قهوه خانه ها به حساب می آید و افراد ۲۰ الی ۴۰ ساله به این مکان ها میروند. طبق این تعریف مطمئنا این فکر به ذهنتان خطور کرده که راه اندازی کافی شاپ شاید سود خوبی را به همراه داشته باشد. باید بدانید که واقعا این مسئله صدق می کند. اگر در نظر دارید که دست به انجام این کار بزنید ادامه این مقاله میتواند به شما کمک کند.

مراحل راه اندازی کافی شاپ

·         انتخاب مکان خوب

یکی از مهمترین فاکتوری که در حین راه اندازی کافی شاپ میتواند شما را به نتیجه برساند انتخاب مکان خوب می باشد. پس از انتخاب مکان اهمیت به اسم، لوگو و البته سایر المان های بصری میتواند نقش بسیار زیادی داشته باشد.

·         فضای کافی شاپ را دلنشین کنید

این کار میتواند با پخش موسیقی شروع شود. اغلب توصیه میشود که از موسیقی های بی کلام استفاده شود اما موسیقی های زنده این روز ها طرفداران بسیار زیادی دارد.

نکاتی برای راه اندازی آبمیوه فروشی

برای اینکه بتوانید چنین مکانی را راه اندازی کنید به نکات زیر توجه کنید:

  • یافتن مکانی مناسب و پررفت و آمد خصوصا در نزدیکی پارک ها
  • اخذ مجوز های لازم از وزارت بهداشت و اداره استاندارد
  • تهیه مواد اولیه باکیفیت
  • تهیه تجهیزات لازم برای راه اندازی
  • برای جذب مشتری به سراغ منو های جذاب بروید.
  • بازاریابی مناسب از طریق اینترنت و ارائه پیشنهادات عالی و البته هیجان انگیز برای مشتریان

تفاوت آبمیوه گیری دستی با آبمیوه گیری صنعتی

همان طور که میدانید آبمیوه گیری های صنعتی به لحاظ نوع کاربردشان که در محیط های بزرگ استفاده میشوند نسبت به نوع خانگی از موتور با قدرت بالاتری تولید شده است و میتوانند مدت زمان بیش تر و حجم بالاتری از میوه ها را آبگیری کنند به طور کلی بازدهی و ظرفیت نوع صنعتی این محصول بسیار بالا می باشد، یکی دیگر از تفاوت های مهم  آبمیوه گیری دستی با صنعتی در جنس بدنه میباشد چرا که بدنه ی این محصول در نوع صنعتی بسیار مقاوم تر بوده و میتواند وزن و حجم بالا را تحمل کرده و قوی تر عمل کند، توان و قدرت بالای آبمیوه گیری های صنعتی از دیگر تفاوت های آن با نوع خانگی می باشد، علاوه بر این نوع صنعتی این دستگاه با توجه به حجم و ظرفیت بالا در مدل های متفاوتی بر حسب ظرفیت مخزن در بازار وجود دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی آبمیوه گیری های صنعتی با استفاده از دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی میتوانید حجم بالایی از میوه را در مدت زمان کمتری بدون دخالت نیروی انسانی آبگیری کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید.

انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

دستگاه های آبمیوه گیری با توجه به نوع میوه ای که میتوانند آبگیری کنند انواع مختلف و عملکرد های متفاوتی دارند، البته معمولا از یک دستگاه آبمیوه گیری میتوان برای آبگیری میوه های مشابه نیز استفاده کرد به طور مثال در صورت داشتن دستگاه آب هویج گیری صنعتی میتوانید با آن آب سیب و یا کرفس را بگیرید.