x تبلیغات
راه اندازی آشپزخانه صنعتی

خرید اجاق گاز صنعتی 2

 اجاق گاز صنعتی پایه دار

از جمله ضروری ترین وسایل برای راه اندازی رستوران صنعتی، تهیه غذا و یا کترینگ خرید اجاق گاز صنعتی پایه دار می باشد این دستگاه یکی از اصلی ترین وسایل برای آشپزخانه های صنعتی به حساب می آید. این اجاق گاز برای طبخ انواع غذاها مناسب بوده و به صورتی کاملا ایمن ساخته شده است. اجاق گازهای پایه دار به صورت دو و یا پنج شعله با توجه به نیاز مشتری در بازار موجود هستند.

میزکار استیل

یکی دیگر از ملزومات مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی تهیه ی میز کار استیل است .میز کارهای استیل به دلیل ساخته شدن از چند ورقه ی محکم از استحکام کافی برخوردار می باشند، علاوه بر این میزها در ابعاد و سایزهای مختلف به صورت دو و یا چند کشو به فروش می رسند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

خرید اجاق گاز صنعتی 1

 امروزه راه اندازی رستوران صنعتی، تهیه ی غذا و کترینگ به یکی از شغل های پرتقاضا در جامعه تبدیل شده است و افراد زیادی در پی ایجاد این کسب و کار می باشند اما قبل از شروع به این فعالیت فراهم آوردن امکاناتی از جمله تجهیزات مورد نیاز برای تاسیس رستوران، از اولویت های مهم این کار به حساب می آید در ادامه ی مطلب در خصوص چگونگی راه اندازی کترینگ  و برخی از تجهیزات مورد نیاز برای این کار خواهیم پرداخت.

دستگاه تهیه حلیم

یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی برای آشپزخانه هایی که در آن ها حلیم و یا آش طبخ می شود دستگاه تهیه حلیم می باشد این دستگاه در اندازه ها و شکل های مختلف در بازار موجود است استفاده از این دستگاه بسیار ساده می باشد و به دلیل جدا شدن اجزای مختلف آن شست و شوی آن بسیار آسان است.لازم به ذکر است دستگاه تهیه حلیم با دوام بوده و دارای سوپاپ اطمینان می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات تاسیس سفره خانه2

اجاق پلوپز صنعتی

برنج در بیشتر غذاهای ایرانی نقش دارد پس برای راه اندازی یک سفره خانه صنعتی نیازمند یک اجاق پلوپز صنعتی هستید تا برنج را در حجم بالا طبخ کنید.این اجاق ها از نظر تعداد ردیف های شعله ها متمایزاند که آن بسته به حجم پلویی است که قصد دارید در هر روز بپزید.

دستگاه جوجه گردان

دستگاه جوجه گردان توانایی پخت چندین سیخ بزرگ از مرغ را دارد زیرا از نظر طول بسیار بلند است.با گردش آرام و یکنواخت تمامی قسمت های مرغ را میپزد.جنس آن از فلز است.داخل این دستگاه یک لامپ نیز تعبیه شده است.همچنین سیخ های این دستگاه توانایی نگهداری و پخت مرغ کامل را نیز دارد .

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات تاسیس سفره خانه1

سفره خانه های سنتی یکی از انواع رستوران است که در آن غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب های ایرانی و از همه معروف تر آبگوشت یا همان دیزی و هم چنین وجود نوشیدنی های اصیل ایرانی مثل دوغ و چای ونبات سرو میشود.در این رستوران میتوانید با خوردن غذاهای خوشمزه ی ایرانی و استفاده از محیطی خانوادگی و قدیمی شکل ، در کنار دوستان یا خانواده لذت ببرید.

فر دیزی پزی

سفره خانه های سنتی به وجود دیزی معروف اند .محال است که به سفره خانه سنتی بروید و دیزی را در سفارشات خود در نظر نگیرید. فر دیزی پزی مخصوص طبخ تعداد زیادی از دیزی می باشد. گرمای آن به حدی است که ظرف شما را خراب نمی کند و باعث مغز پخت شدن  و طبخ یکسان غذای شما میشود.

راه اندازی سفره خانه سنتی

راه اندازی سفره خانه سنتی شاید در نظر اول آسان به نظر برسد زیرا همه ی ما با تمام غذاها و فرهنگ های ایرانی آشناییم و میتوانیم به راحتی از پس آن بربیاییم اما باید در نظر داشته باشید که سفره خانه سنتی مورد توجه بیشتر گردشگرانی است که به ایران سفر میکنند پس باید برای حفظ فرهنگ و اصالت ایرانی در این رستوران ها تلاش کنیم.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

هزینه راه اندازی رستوران صنعتی 2

کباب پز گازی استیل

اگر میخواهید انواع کباب های ایرانی را در منوی رستورانی خود قرار دهید باید برای خریدن یک کباب پز گازی استیل اقدام کنید.این نوع کباب پز به طور همزمان و یکسانی کباب ها را آماده خوردن میکند برای همین میتوانید همزمان چندین سیخ کباب را حاضر کنید .

چرخ گوشت نیمه صنعتی

چرخ گوشت نیمه صنعتی یک نوع چرخ گوشت است که هم میتوانید در رستوران خود از آن بهره مند شوید و هم در محیط منزل.این نوع چرخ گوشت در اقسام مختلفی طراحی شده است . این چرخ گوشت با برق تغذیه میشود و به راحتی قابل شست و شو میباشد.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

هزینه راه اندازی رستوران صنعتی 1

راه اندازی رستوران صنعتی از پایه مانند راه اندازی هر شغل دیگری نیاز به یک سرمایه اولیه دارد که این سرمایه صرف خرید فضا برای رستوران و انواع ظروف برای سرو غذا و انواع وسایل برای طبخ غذا میشود البته مواد غذایی را هم نباید فراموش کنیم .این هزینه ها بسته به مکانی که در نظر میگیرید یا منویی که تنظیم میکنید متغیر است.اگر بودجه ی بالایی دارید دستتان در نوشتن منو باز تر خواهد بود.

دیگ صنعتی خورشت

خورشت های ایرانی یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین غذاها است که بسیاری از مردم اگر قصد سفارش غذا داشته باشند آن را انتخاب میکنند اگر میخواهید این غذای پرطرفدار را در منوی رستوران خود قرار دهید نیاز به یک دیگ صنعتی خورشت دارید البته از این دستگاه برای طبخ انواع سوپ یا انواع آش نیز استفاده میشود.ظرفیت این دیگ ها با یکدیگر متفاوت بوده و دست شما را در انتخاب باز میگذارد.

راه اندازی رستوران

انواع و اقسام رستوران های مختلف در سطح شهر ها وجود دارد که هر یک به نوعی منحصر به فرد است برای مثال رستوران هایی وجود دارد که صرفا غذاهای کشور های دیگر درآن طبخ میشود که این خود به نوعی خاص و تک است.راه اندازی رستوران یک راه برای درآمد زایی است که در آن باید تمام نیاز های خود را از همه جهات بررسی کنید در گام اول ببینید که دوست دارید چه نوع رستورانی داشته باشید دوست دارید رستوران شما غذاهای محلی داشته باشد یا غذاهای سایر ملل ها.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات راه اندازی کترینگ 2

سرخ کن صنعتی رومیزی

در بسیاری از غذاهای ایرانی یا فست فود ها مواد سرخ کردنی وجود دارد پس وجود یک سرخ کن صنعتی رومیزی یک ضرورت محسوب میشود .این سرخ کن حجم زیادی روغن مصرف میکند توجه کنید که روغن را باید در زمان مناسبی تخلیه کنید تا غذای شما سالم بماند .

کانتر گرم

کانتر گرم یکی دیگر از وسایل مورد نیاز است که در آن غذاهایی که نیاز به محیط گرم دارند مانند انواع گوشت و دیگر غذاها نگه داشته می شود.این کانتر بر اساس تعداد جایی که به برای نگهداری غذا در آن در نظر گرفته شده است متفاوت است.بدنه این کانتر از فلز ساخته شده است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات راه اندازی کترینگ 1

 

اگر مهارتی در آشپزی و تهیه کردن غذا دارید و قصد دارید که یک رستوران راه اندازی کنید اما سرمایه کافی ندارید نگران نباشید شما میتوانید کارتان را از یک کترینگ شروع کنید و رفته رفته فضای کار خود را بزرگ تر کنید.کترینگ ها میتوانند با انواع شرکت ها قرار داد ببندند یا غذا را برای مردم ارسال کنند.در راه اندازی کترینگ نیز نیاز به یک سری از تجهیزات و وسایل دارید که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

اجاق گاز

اصلی ترین رکن در راه اندازی کترینگ وجود اجاق گار است .اجاق گاز ها در ابعاد مختلف و اشکال مختلف وجود دارد که ان بسته به نیاز و مقدار غذایی است که میخواهید ارایه دهید وگازها از نظر تعداد شعله ها با یکدیگر فرق میکنند.

راه اندازی کترینگ

 راه اندازی کترینگ یک شغل پر درآمد است که همیشه تازگی و در آمد زایی خود را حفظ میکند و متقاضیان آن کم نخواهد شد .منو مهم ترین اصل در راه اندازی یک کترینگ است اگر میخواهید موفق باشید یک منوی خوب تهیه کنید برای مثال از غذاهای محلی و سنتی غافل نشوید زیرا این سبک غذاها طرفداران زیادی دارند .

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

انبار تالار پذیرایی 2

یخچال کافی شاپ

در بیشتر کافی شاپ ها انواع شیرینی و کیک ها نیز سرو میشود که این نیازمند یخچال است .یخچال کافی شاپ وسیله ای در معرض دید مشتریان است .نحوه چیدمان کیک ها یا شیرینی ها و نظافت این یخچال دارای اهمیت است.

همزن صنعتی کوچک

همزن صنعتی کوچک برای تهیه انواع کیک ها و خامه ها و شیرینی ها استفاده میشود .این دستگاه در اندازه های مختلفی در بازار موجود است که بسته به نیاز و بودجه مالی خود میتوانید انتخاب کنید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

انبار تالار پذیرایی 1

در تمامی مشاغل رستوران داری و کافی شاپ داری ،قسمتی از فضا را اختصاص به انبار میدهند.مثلا در انبار تالار پذیرایی انواع قابلمه و ظروف نگهداری می شود و در موارد نیاز بیرون آورده و از آن استفاده میکنند.این فضا ممکن است محیطی تاریک یا دور از دسترس باشد یا به علت اینکه در معرض دید نیست خیلی به نظافت آن اهمیت داده نشود اما باید این را در نظر بگیرید که نظافت این قسمت از اهمیت بالایی برخورد است چون ممکن  است حتی  بعضی از مواد غذایی نیز مانند برنج در انبار نگهداری شود.

تجهیزات انبار رستوران

انباری هر رستوران یا تالار پذیرایی شاید در نظر اول کم اهمیت به نظر برسد و برای آن تجهیزاتی در نظر گرفته نشود اما این را باید بدانید که تجهیزات انبار رستوران از اهمیت بالایی برخورد است.انبار رستوران ها علاوه بر نگهداری وسایلی مانند دیگ و قابلمه ،محل نگهداری روغن ها و برنج ها و انواع دیگر مواد غذایی میباشد.برای مثال شما باید برای انبار وسایلی مانند ظرف های بزرگ نگهداری حبوبات،سکوهایی برای نگهداری از گونی های برنج و ...را تهیه کنید.

راه اندازی تالار عروسی

راه اندازی تالار عروسی یکی از مشاغلی است که بازار کارخوب و پولسازی دارد.شما با داشتن سرمایه میتوانید مکانی را اجاره یا خریداری کنید و با تزیینات و فراهم کردن امکانات مورد نیاز یک تالار عروسی راه اندازی کنید. البته در ابتدای کار نیاز به گذر کردن از مراحل اداری هستید اگر مراحل اولیه را با موفقیت گذراندید به فکر یک تبلیغ خوب برای تالار خود باشید زیرا در این کار رغیبان شما کم نیستند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد