x تبلیغات
راه اندازی آشپزخانه صنعتی

خرید لوازم و وسایل کبابی 2

سالاد بار یخچال دار

این وسیله یکی از پرطرفدارترین وسایل برای رستوران ها و هتل ها می باشد که می توان توسط آن دسر ، انواع سالاد و سبزیجات را به صورت تازه نگه داری کرد. یکی از مزیت های این سالاد بار عدم تولید برفک در آن می باشد. سالاد بار یخچال دار با دارا بودن موتوری بسیار قوی می تواند به صورت هوشمند سرمای مورد نیاز برای نگه داری انواع خوراکی را تامین کند.

رف استیل

از دیگر تجهیزات و لوازم که شاید دوست داشته باشید در فست فود و ساندویچی خود داشته باشید رف استیل می باشد همان طور که از نام این وسیله مشخص است رف استیل از جنس استیل بوده و از آن می توان برای نصب بر روی دیوار و خط سلف سرویس استفاده کرد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

خرید لوازم و وسایل کبابی 1

اگر تصمیم دارید تهیه ی غذا و یا کترینگی راه اندازی کنید که در آن انواع کباب و جوجه یکی از غذاهایی باشد که در آن جا سرو می شود باید تجهیزاتی از قبیل کباب پز، جوجه گردان ، اجاق کته پزی و... را تهیه کنید، این لوازم و تجهیزات در انواع مختلف و با قیمت های متنوع در بازار به فروش می رسند. در ادامه ی مطلب تصمیم داریم در خصوص برخی از لوازم و وسایل و نحوه ی کارکرد هر یک توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهیم کسب و کاری مانند تهیه ی غذا یا رستوران به راه بیاندازید در این مطلب با ما همراه باشید.

کباب پز تابشی

با خریداری وسیله ای به نام کباب پز تابشی می توانید بدون تولید دود و به راحتی به پخت کباب بپردازید با این دستگاه می توانید به سرعت و به طور همزمان چند سیخ کباب بزنید. لازم به ذکر است کباب پز ها با توجه به نیاز مشتریان و فضای مورد نیاز در سه سایز مختلف ساخته می شوند. تمامی روغن ناشی از پخت کباب در داخل سینی از جنس استیل که در طراحی کباب پز تابشی تعبیه شده است ریخته می شود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

خرید تجهیزات خط سلف سرویس 2

کانتر قاشق و چنگال

از دیگر ملزومات ضروری جهت راه اندازی خط سلف سرویس خریداری کانتر قاشق و چنگال می باشد. در واقع کانتر قاشق و چنگال محفظه ای برای نگه داری قاشق، چنگال و کارد می باشد که با توجه به نیاز در اندازه های مختلف و حتی به صورت سفارشی ساخته می شود.

اجاق 4 شعله فردار صنعتی

رویه ی اجاق گاز چهار شعله فردار صنعتی از جنس چدن بوده و در ساخت این اجاق کلیه ی نکات ایمنی رعایت شده است، این اجاق گاز با دارا بودن 4 شعله می تواند تمامی نیازهای شما را در یک آشپزخانه ی صنعتی فراهم کند . علاوه بر این این اجاق 4 شعله دارای فر می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

خرید تجهیزات خط سلف سرویس 1

راه اندازی خط سلف سرویس نیاز به خریداری تجهیزات خط سلف سرویس دارد، البته تجهیزات زیادی برای راه اندازی سلف سرویس نیاز می باشد که در مطلب قبلی به آن ها پرداخته شده است در این مطلب قصد داریم در خصوص برخی از لوازم و تجهیزاتی که برای تاسیس فست فود نیاز است بپردازیم.

میز استیل صنعتی

این میز یکی از لوازم و تجهیزات ضروری برای انواع، کترینگ، تهیه ی غذا، رستوران ها و فست فودی ها می باشد، این میز از جنس استیل بوده و برای تجهیزات اولیه و انواع پخت و پز می توان از آن استفاده کرد. این میز به دلیل اینکه از جنس استیل بوده در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد.

کانتر گرم آشپزخانه صنعتی

یکی دیگر از ملزومات هر آشپزخانه ی صنعتی کانتر گرم می باشد، این کانتر با برق و یا گاز کار می کند و برای گرم نگه داشتن غذا به مدت طولانی مناسب می باشد. به طور کلی این کانتر برای انواع کترینگ، فست فود و آشپزخانه های صنعتی مناسب می باشد. این کانتر با تنظیم دما می تواند گرمای مورد نیاز برای نگه داری غذا را فراهم کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

نکاتی درخصوص تاسیس رستوران 2

هود صنعتی

خریداری هود صنعتی به صورت دست دوم یکی از اقدامات مقرون به صرفه برای راه اندازی آشپزخانه می باشد، شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود از وسایل دیگری مانند هود یا آسیاب فلفل یا دستگاه آبغوره گیری به صورت دست دوم استفاده کنید، هود صنعتی به دو شکل دیواری و مرکزی در بازار موجود می باشد که البته خریداری هود صنعتی دست دوم دیواری نسبت به نوع مرکزی آن ساده تر است. البته بهتر است قبل از خریداری هود از میزان قدرت مکش و توان آن باخبر شوید برای این کار می توانید از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

نکاتی درخصوص تاسیس رستوران 1

شاید شما هم به فکر راه اندازی کسب و کاری پر درآمد برای خود باشید و قطعا کسب و کارهای متفاوتی به ذهنتان خطور کرده است ولی یکی از کسب و کارهای متنوع و نسبتا درآمدزا راه اندازی تهیه غذا، رستوران و یا حتی تالار عروسی می باشد، اگر تمایل دارید به راه اندازی رستوران بپردازید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید ما در خصوص تاسیس رستورانی مجلل نکاتی را به شما ارائه خواهیم داد.

راه اندازی رستوران

همان طور که می دانید برای راه اندازی هر شغل و کسب و کاری که جنبه ی خدماتی داشته باشد فراهم آوردن تجهیزات و لوازم آن از ضروری ترین و اولین اقداماتی است که باید انجام دهید اما در واقع واقعیت این است که چه وسایلی اولویت دارد و باید ابتدا خریداری شود که البته ما در مطالب قبلی نکاتی را در این زمینه ذکر کرده ایم اما شاید بهتر باشد برای صرفه جویی در هزینه ها برخی از تجهیزات را به صورت دست دوم خریداری کنید خریداری برخی از وسایل مانند آسیاب فلفل یا چلیک نگهداری حبوبات یا برخی دیگر از لوازم به صورت دست دوم می تواند به شما در راه اندازی آشپزخانه تان کمک کند، در ادامه به ذکر نکاتی در خصوص خریداری هود صنعتی دست دوم خواهیم پرداخت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

قیمت چرخ گوشت صنعتی

برای راه اندازی تهیه غذا و یا کترینگ به خصوص برای فضاها و رستوران هایی که در آن ها برای میهمانان کباب سرو می شود خریداری یک چرخ گوشت صنعتی یکی از الزامات و از مهم ترین تجهیزات  می باشد این وسیله علاوه بر کبابی ها برای قصابی ها نیز از جمله تجهیزات ضروری می باشد لازم به ذکر است چرخ گوشت صنعتی انواع مختلفی دارد در ادامه ی مطلب در خصوص چرخ گوشت صنعتی و انواع آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

چرخ گوشت صنعتی

همان طور که اشاره شد یکی از تجهیزات رستوران خریداری چرخ گوشت صنعتی می باشد، این چرخ گوشت ها در دو نوع به صورت گیربکسی و تسمه ای در بازار موجود می باشد، همان گونه که از نام این چرخ گوشت مشخص است از آن می توان برای چرخ کردن گوشت در حجم بالا استفاده کرد. بهتر است برای اینکه چرخ گوشت تان دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد بعد از هر بار استفاده تمامی قطعات را از هم جدا کرده و به صورت کامل شست و شو دهید. نکته ی مهم در خصوص چرخ گوشت صنعتی استفاده از آن ها در کارخانجات سوسیس و کالباس می باشد. 

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

لوازم فست فودی

فست فودها و غذاهای فست فودی امروزه جایگاه بسیار خوبی در بین مردم دارند و توانسته اند طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کنند، افراد بسیار زیادی جمله کودکان علاقه به خوردن این نوع از غذاها دارند. راه اندازی فست فود مانند هر نوع کسب و کاری نیاز به آماده سازی تجهیزات و لوازم اولیه ای دارد که در ادامه ی مطلب با دو نوع از تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای فست فود آشنا خواهیم شد.

فر ساندویچی

یکی از مهم ترین تجهیزات فست فود خریداری فر ساندویچی یا همان فر اغذیه می باشد این فر یکی از ملزومات راه اندازی فست فود است این فر از یک شعله ی بزرگ، یک صفحه گریل و صفحه ی تخت و دو سرخ کن تشکیل شده است، این فر به گونه ای طراحی شده است که ضمن ایمنی کامل می تواند تمامی نیازهای شما را در خصوص راه اندازی فست فودی یا ساندویچی فراهم سازد.این فر در اندازه های مختلفی ساخته و به فروش می رسد علاوه بر این با برخورداری از هود می تواند باعث سالم ماندن فضای فست فود شما شود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

تجهیزات راه اندازی سلف سرویس 2

اجاق گاز استیک پز        

یکی از دستگاه هایی که برای پخت انواع استیک، ماهی و مرغ استفاده می شود اجاق گاز استیک پز نام دارد این دستگاه حجم کمی را اشغال می کند و در انواع فست فودی ها قابل استفاده می شود، اجاق گاز استیک پز مبله در انواع مختلفی به فروش می رسد. این اجاق با توجه جنسش قیمت های مختلفی دارد. اجاق گاز استیک پز با صفحه ی شیار دار برای گریل انواع گوشت و مرغ مناسب می باشد.

سینک ظرفشویی رستورانی

یکی از وسایل و تجهیزاتی که برای انواع آشپزخانه های صنعتی قابل استفاده می باشد سینک ظرفشویی می باشد این وسیله با حجم های مختلف به فروش می رسد، سینک ظرفشویی رستورانی در اندازه های مختلف و برای مصارف مختلف به فروش می رسد. سینک های صنعتی در سه نوع تک لگن، دو لگنه و سه لنگه می باشد. سینک ها با توجه به نوع استیل مصرفی که در ساخت آن استفاده می شود قیمت های مختلفی دارد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات راه اندازی سلف سرویس 1

همان طور که می دانید برای راه اندازی فست فود برگر زغالی مانند هر فست فود دیگری نیاز به تهیه ی یک سری لوازم و تجهیزات می باشد که می توانید با فراهم کردن آن ها یک فست فودی برگر ذغالی راه اندازی کنید در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از انواع تجهیزاتی که برای راه اندازی فست فود لازم است آشنا کنیم.

خط سلف سرویس

معمولا برای فضاها و مکان هایی که می خواهند از افراد زیادی با سرعت کم پذیرایی کنند می توان از خط سلف سرویس استفاده کرد، بسته به حجم فضایی که می خواهید در آن خط سلف سرویس راه اندازی کنید می توانید خط سلف سرویس را از یک تا چند متر طراحی کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد