x تبلیغات
راه اندازی آشپزخانه صنعتی

وسایل مورد نیاز کبابی2

وان استیل

شست وشو و نظافت بخش مهمی در کار می باشد.ابزارآلاتی برای این کار وجود دارد که باعث سهولت در شست و شو می شود برای مثال وان استیل که یکی از مهم ترین وسایل است که با آن شستن انواع سبزی ها و میوه ها و گوشت ها در حجم بالا آسان تر می شود.

اجاق کته پزی

کته یکی از سبک های پختن برنج می باشد که در غذاهای محلی به خصوص غذاهای محلی شمال کشور بسیار محبوب و متداول است.برای پختن یک کته خوب علاوه بر نوع برنج ،باید یک اجاق کته پزی نیز داشته باشید تا بتوانید ظرف های برنج را به صورت تک تک تهیه کرده و طعم اصیل آن را نیز حفظ کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

وسایل مورد نیاز کبابی1

 

امروزه متقاضیان غذاهای آماده  به دلیل آماده بودن و صرف نکردن زمان بسیار بالا رفته و این روند روبه افزایش می باشد.پس می تواند شغل پول سازی باشد به شرط اینکه عامل هایی که در موفقیت شما تاثیر میگذارد را رعایت کنید.راه اندازی رستوران یک شغل با تنوع بالا است زیرا انواع مختلفی از نظر نوع غذا و نحوه ی ارایه غذا وجود دارد که شما بسته به توانایی خود میتوانید کار مورد نظر را انتخاب کنید.

دستگاه کباب زن

کباب یک غذای ایرانی و بسیار خوشمزه می باشد که در بسیاری از مراسم ها چه در عروسی یا چه در مجالس عزا نقش دارد .پختن این غذا در حجم بالا نیاز به دستگاه کباب زن دارد .این دستگاه علاوه بر یک شکل بودن به سهولت در پخت کباب نیز کمک میکند و باعث می شود زمان کمتری صرف شود.و کبابی لذیذ به مشتریان داده شود.

راه اندازی کترینگ

راه اندازی کترینگ نوع دیگری از مشاغل مربوط به رستوران است که در این کار می توانید با بسیاری از کارخانه ها یا شرکت ها همکاری کنید و غذای افراد را هر روزه طبخ کنید هم چنین میتوانید به بیرون هم غذا بفرستید .باید دقت کنید که اگر می خواهید به بیرون غذا بفرستید باید طوری بسته بندی کنید که شکل غذا تغییری نکند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

وسایل مورد نیاز فست فود2

سرخ کن دو لگنه

غذاهای سرخ شده در فست فود ها زیادند.شرط خوشمزه شدن و ترد شدن یک غذای سرخ کرده ابزار مناسب برای سرخ کردن آن می باشد پس سرخ کن دو لگنه وسیله ای است که در کارتان نباید از آن غافل شوید. این دستگاه قابلیت سرخ کردن بسیاری از مواد غذایی را دارد .

تنور

بسیاری از رستوران هایی که در آن ها کباب یا غذاهای این چنینی ارایه می شود،شهرت خود را برای وجود نان داغ و تازه کسب کرده اند.ارایه نان داغ  یکی از امتیاز های مثبت در این حرفه می باشد .تنور لازمه ی پختن یک نان داغ و خوشمزه می باشداین تنور به شکلی طراحی شده که در فضای آشپزخانه قابل استفاده باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

وسایل مورد نیاز فست فود1

 

برای راه اندازی هر شغل و یا کاری نیاز به یک سری از وسایل و ابزارآلات دارید که مربوط به آن شغل است و کار به کار شما سرعت می بخشد.برای راه اندازی یک فست فودی بعد تهیه کردن یک فضای مناسب،نیاز به یک سری از ابزارآلات و وسایل دارید که در پخت غذا به شما کمک میکند.مثلا انواع فر و سرخ کن ،کانتر های گرم و سرد ،ظرف ها و قالب ها و انواع مواد غذایی مورد نیاز.

کانتر ساده

کانتر ساده یک وسیله ی ضروری در تالارهای پذیرایی یا عروسی و در فست فود ها و به طور کلی در تمامی مشاغلی است که با پختن غذا سروکار دارند به خصوص اگر میخواهید بخشی از غذا را به صورت سلف سرویس ارایه دهید.این وسیله شکلی زیبا دارد و نمای آشپزخانه شما را خراب نمی کند هم چنین با طراحی ویژه آن که همان چرخ هایی است که در زیر این دستگاه قرار داده شده حمل و نقل آن بسیار آسان است.

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود شغلی است که امروزه بسیاری از افراد به آن گروییده اند البته بعد از کسب مهارت های لازم در این کار.شما باید دوره های این کار را بگذرانید مهارت تهیه انواع غذاهای فست فودی را داشته باشید تا بتوانید در این کارموفق شوید.بعد از آن اگر قصد دارید یک فست فودی تاسیس کنید باید یک فضا را برای این کار انتخاب کنید به یاد داشته باشید این قسمت یکی از مهم ترین قسمت ها برای شروع این کار می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

وسایل راه اندازی قنادی2

میز کار استیل قنادی

در هر کاری که مربوط به پخت و پز می شود نیاز به یک میز کار دارید.در مشاغل قنادی و شیرینی پزی نیاز به یک میز کار استیل قنادی به منظور آماده کردن انواع خمیرها برای کیک و شیرینی دارید.هم چنین برای جای دادن به ابزارآلات شما نیز مناسب است .این میز اندازه خیلی بزرگی ندارد و میتوان در مکانی مناسب در آشپزخانه خود جای داد.

حلیم صاف کن دستی

حلیم صاف کن دستی یک وسیله ی کار آمد و پر کاربرد در کبابی ها یا مکان هایی است که در آن حلیم نیز سرو میشود.از این دستگاه به منظور یکی کردن و گرفتن ضایعات حلیم مانند پوست گندم استفاده می شود.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

وسایل راه اندازی قنادی1

یکی دیگر از مشاغلی که امروزه مورد توجه قرار گرفته و به نوعی درآمد زا می باشد ،قنادی است.این شغل در هر زمانی مشتریان خود را دارد و در صورت تازگی و زیبایی ظاهر کیک ها یا شیرینی ها ،شما برند خود را در این حرفه خواهی داشت و میتوانید شعبه های زیادی در سرتاسر شهر تاسیس کنید که این درآمد شما را چندین برابر میکند.در ابتدای این شغل نیازمند تهیه وسایلی هستید که بتوانید با آن کیک و شیرینی را طبخ کنید.

سینک شستشو صنعتی

سینک شستشو صنعتی یکی از اصلی ترین ابزارهای مورد نیاز در یک آشپزخانه صنعتی یا هر جایی که در آن غذا طبخ میشود است.این دستگاه با نظافت سروکار دارد هرچه نظافت ظروف و وسایل آشپزخانه شما بیشتر باشد کیفیت غذاها نیز بهتر بوده و در نتیجه مشتریان بیشتری خواهید داشت.این سینک ها در اشکال مختلفی ساخته میشود .

راه اندازی کافه قنادی

کافه قنادی ها در جای جای شهر بسیار محبوب اند زیرا هم یک کافی شاپ محسوب می شوند و هم با ارایه کیک و شیرینی های تازه یک قنادی نیز محسوب می شوند.راه اندازی کافه قنادی شباهت های زیادی به راه اندازی یک کافی شاپ و هم چنین یک قنادی دارد یعنی شما باید فضایی دلچسب و با سلیقه مانند یک کافی شاپ داشته باشید و کیک و شیرینی های لذیذی نیز طبخ کنید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

تهیه وسایل کافی شاپ2

آسیاب قهوه

محبوب ترین نوشیدنی که در کافی شاپ ها وجود دارد قهوه است.شما با داشتن یک آسیاب قهوه میتوانید دانه های قهوه را در همان محل کارتان آسیب کنید و عطر قهوه را در محل کارتان چندین برابر کنید.به یاد داشته باشید یکی از فاکتور هایی که در مرغوبیت قهوه ی شما تاثیر گذار است همین آسیاب قهوه است .

کابینت استیل صنعتی

در تمامی مشاغل رستوران داری وجود یک کابینت استیل صنعتی ضروری است .فرقی نمی کند که شما در کدام حوزه از رستوران داری مشغول هستیددر هر صورت برای نگهداری از وسایل وابزارآلات کار خود به یک کابینت نیازمند هستیدوجنس فلزی این کابینت به سهولت در نظافت آن کمک شایانی کرده است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

تهیه وسایل کافی شاپ1

 

کافی شاپ ها نیز امروزه در سطح شهر کار پر رونقی دارند و در داشتن مشتری چیزی کم از یک رستوران ندارند.در کافی شاپ ها انواع نوشیدنی ها چه گرم وچه سرد و انواع کیک ها و شیرینی ها سرو میشود و اگر کیفیت بالایی داشته باشد میتوان مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

سماور صنعتی

چای یکی از نوشیدنی های متداول ایرانیان در تمامی مهمانی ها یا مراسم می باشد .فرقی نمیکند جشن باشد یا عزاداری چای همیشه جای خودش را حفظ میکند.اگر میخواهید به افراد زیادی چای دهید ،نیاز به یک سماور صنعتی دارید زیرا جوش آمدن آب و دم کشیدن چای زمان زیادی می برد و چه بهتر اینکه در حجم بالا این فرآیند انجام شود.این سماور توانایی جوش آوردن حجم بالایی از آب و آماده سازی چای را دارد.

راه اندازی کافی شاپ

در مشاغلی که به رستوران داری مربوط می شود نباید از راه اندازی کافی شاپ غافل ماند چون شغلی است با درآمد خوب .بهتر است در مکانی را که می خواهید برای افتتاح یک کافی شاپ انتخاب کنید دقیق باشید برای مثال میتوانید کافی شاپ خود را جایی تاسیس کنید که جوانان در آن جا رفت و آمد دارند این طور می توانید برای خود مشتریان ثابت داشته باشید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

آماده سازی کترینگ صنعتی 2

میکسر گوشت

میکسر گوشت یک وسیله ی ضروری برای افرادی است که میخواهند تنها غذاهای گوشتی و کباب سرو کنند.این دستگاه برای مخلوط کردن انواع مختلف چاشنی ها با گوشت  چرخ شده استفاده می شود.هم چنین گوشت را آماده ی به سیخ کشیدن میکند.گرچه از این دستگاه میتوانید برای آماده سازی انواع خمیرها نیز استفاده کنید اما هدف اصلی این دستگاه برای آماده سازی گوشت است.

هود کباب پز

پختن کباب ،یک مشکل دارد آن هم آلودگی و دود کباب است .با این که عطر اشتها آوری دارد اما موجب آلودگی آشپزخانه شما می شود.وجود یک هود کباب پز این امکان را میدهد تا دود کباب به بیرون منتقل شود و آشپزخانه شما تمیز بماند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

آماده سازی کترینگ صنعتی1

 

در سطح شهر رستوران هایی وجود دارد که صرفا غذاهای گوشتی ارایه میدهد که این امر باعث منحصر به فرد شدن این سبک از رستوران ها شده و باعث شده طرفداران غذاهای گوشتی ،مشتری ثابت این سبک از رستوران ها شوند.در این رستوران ها گوشت به سبک های مختلفی آماده میشود که هر یک نیازمند وسیله ی مخصوص به خود می باشد.

باربیکیو

باربیکیو وسیله ای است برای طبخ و آماده سازی کباب ها در انواع مختلف.که هم در بسیاری از خانه ها قابل استفاده است و هم در یک رستوران.برخی از آن ها با با گاز کار میکنند و برخی نیز با ذغال .نظافت این دستگاه از اهمیت بالایی برخورد دار است.لازم است پس از هر بار استفاده این دستگاه را به خوبی تمیز کنید تا کیفیت غذا حفظ شود.

راه اندازی تهیه غذا

راه اندازی تهیه غذا نیز جزو آن دسته از مشاغل پردرآمد است که در ابتدا هزینه ی خیلی زیادی نمیخواهد.شما حتی در خانه نیز میتوانید یک تهیه غذای کوچک راه اندازی کنید و در صورت امکان فضای خود را بزرگ تر کنید.نکته ای که باعث مورد توجه بودن تهیه غذاها می شود،خانگی بودن و سنتی بودن غذاها است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد