x تبلیغات
راه اندازی آشپزخانه صنعتی

انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی 2

آبسردکن تک شیر استیل

همان طور که می دانید یکی دیگر از وسایل سرمایشی که امروزه در بازار با قیمت های مختلف به فروش می رسد آبسردکن تک شیر استیل می باشد از این وسیله می توان در کلیه ی واحدهای صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها و یا رستوران ها و فست فودها استفاده کرد، این وسیله برای محیط های کوچک مناسب می باشد. این دستگاه این امکان را به شما می دهد که در فصول مختلف و با توجه به دمای هوا میزان سردی آن را مشخص کنید نوع دیگری از این دستگاه آبسردکن دو شیر استیل می باشد که به دلیل اندازه ی بزرگ تری که دارد برای واحدهای صنعتی بزرگ تر و رستوران های بزرگ قابل استفاده می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی 1

برای تاسیس تهیه ی غذا، رستوران و یا راه اندازی کترینگ که در آن برای میهمانان غذا سرو می شود نیاز به فراهم ساختن تجهیزات سرمایشی مانند یخچال، دستگاه دوغ ساز و ... می باشد این وسایل و تجهیزات برای نگه داری انواع نوشیدنی استفاده می شود. امروزه نیاز به دستگاه های برودتی و سرمایشی نه تنها در رستوران ها احساس می شود بلکه بسیاری دیگر از واحدهای صنعتی نیاز به تهیه ی این تجهیزات و لوازم دارند. در ادامه ی مطلب به توضیح مختصری در خصوص انواع دستگاه های برودتی و سرمایشی خواهیم پرداخت.

دستگاه دوغ ساز ایستاده

یکی از محبوب ترین نوشیدنی های ایرانی در بین مردم دوغ است، برای این منظور می توان از دستگاهی به نام دوغ ساز که به تایید وزارت بهداشت و غذا رسیده است استفاده کرد، سفره خانه ها از این وسیله استفاده ی زیادی می کنند. استفاده از این دستگاه بسیار ساده می شود علاوه بر این دستگاه دوغ ساز به صورتی است که برای شست و شوی آن مشکلی نخواهید داشت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات پخت و پز صنعتی 2

آسیاب قهوه

با توجه به علاقه ی عموم مردم به مصرف قهوه دستگاه آسیاب قهوه یکی از پرکاربردترین وسایل به حساب می آید که در انواع مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در بازار موجود می باشد این وسیله با برندها و قیمت های مختلف به فروش می رسد، دستگاه آسیاب قهوه با داشتن تیغه ای بران می تواند دانه های درشت قهوه را پودر کند.

دستگاه ذرت مکزیکی

یکی دیگر از میان وعده های مورد علاقه ی افراد ذرت مکزیکی می باشد که امروزه در بیشتر مغازه ها به فروش می رسد اما برای آماده سازی این میان وعده ی لذیذ و خوشمزه نیاز به خرید دستگاه ذرت مکزیکی می باشد این وسیله از جنس استیل بوده و با برخورداری از دیگ بخارپز  برای بخار پز کردن ذرت به کار گرفته می شود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات پخت و پز صنعتی 1

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی وسایل و تجهیزات بسیاری در بازار برای طبخ انواع غذا و آشپزخانه های صنعتی به فروش می رسند که افراد می توانند از آن ها برای راه اندازی انواع تهیه ی غذا و کترینگ استفاده کنند شاید نام برخی از این وسایل و تجهیزات سرو غذا را شنیده باشید در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از این لوازم و تجهیزات از قبیل گرمخانه ی غذا که برای گرم کردن انواع غذا و آسیاب قهوه که یکی از پر کاربردترین لوازم در تمامی کافی شاپ ها و کافه قنادی ها به شمار می رود آشنا کنیم.

گرمخانه غذا

این وسیله برای تمامی ادارات، مدارس و تمامی شرکت هایی که می خواهند غذا را بعد از چند ساعت گرم کنند کاربرد دارد، گرمخانه غذا با برق کار می کند این وسیله در انواع مختلف و با ظرفیت های گوناگون به فروش می رسد.

به طور کلی این وسیله با گرم نگه داشتن غذا در طول روز و با توجه به مصرف مناسب برق می تواند وسیله ای مقرون به صرفه برای تمامی ادارات و مدارس باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

انواع اجاق برای راه اندازی سفره خانه 2

اجاق گاز زمینی سه شعله

اجاق پروفیلی به صورت شش شعله و چهار شعله در بازار موجود می باشد یکی از انواع این اجاق ها که به صورت زمینی و برای مصارف متعدد قابل استفاده می باشد اجاق گاز زمینی سه شعله می باشد.

این وسیله برای پخت انواع غذا در حجم بالا و برای رستوران ها، کترینگ ها و... قابل استفاده می باشد، این گاز به صورت سه شعله و از جنس استیل می باشد این اجاق گاز حرارت بالایی دارد و برای مصارف صنعتی مورد نیاز می باشد در صورتی که نیاز به پخت حجم کمتری از غذا دارید می توانید از دیگر اجاق گازهای تک شعله و دو شعله استفاده کنید.  اجاق گاز زمینی سه شعله  ارتفاعی در حدود 55 سانتی متر دارد و به دلیل اینکه از جنس استیل می باشد کاملا ایمن است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

انواع اجاق برای راه اندازی سفره خانه 1

سفره خانه ها و غذاهایی مانند دیزی که در آن جا سرو می شوند مورد توجه افراد بسیاری می باشد امروزه تعداد افرادی که برای سرو غذا سفره خانه ها را انتخاب می کنند در حال افزایش می باشد، در عین حال راه اندازی سفره خانه سنتی می تواند به شغل پر درآمدی برای افراد تبدیل شود اما برای راه اندازی یک سفره خانه ی کامل و مجهز که نظر افراد زیادی به آن جلب شود فراهم آوردن تجهیزات آن از ضروری ترین امور می باشد به طور کلی تاسیس سفره خانه لوازم و تجهیزات زیادی را نیاز دارد در این مقاله قصد داریم شما را با اولین و ضروری ترین وسایل و تجهیزات برای تاسیس یک سفره خانه ی مجلل آشنا کنیم در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص دو نوع پرکاربرد از انواع اجاق ها و فر دیزی پزی اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار دهیم.

فر دیزی پزی

دیزی یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی است در قدیم سفره خانه هایی که برای میهمانان خود دیزی سرو می کردند دیزی را به صورت سنتی و بر روی آتش مستقیم طبخ می کردند این کار برای تعداد زیاد مقرون به صرفه نخواهد بود و قطعا زحمت فراوانی خواهد داشت استفاده از فر دیزی پزی که امروزه با ظرفیت های گوناگون در بازار به فروش می رسد راه به صرفه تری برای پخت دیزی در تعداد بالا می باشد لازم به ذکر است که طعم دیزی در این فرها بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

شرایط تاسیس فست فود مرغ سوخاری 2

میز سالاد بار

همانطور که پیشتر اشاره شد برای راه اندازی فست فود مرغ سوخاری ویا هر تهیه ی غذای دیگری نیاز به فراهم آوردن یک سری وسایل و تجهیزات می باشد میز سالاد بار نیز یکی از این تجهیزات است، این میز با نام کانتر سالاد نیز شناخته می شود.

به دلیل اینکه از این میز برای چیدن سالاد استفاده می شود به آن میز سالاد بار می گویند، داخل این میز فضای بسیار خنکی فراهم شده است که در آن می توان انواع سبزیجات و سالاد را نگه داری کرد.

دستگاه های برودتی و سرمایشی 

به طور کلی به انواع آبسرد کن های تک شیر و دو شیر و دستگاه های دوغ ساز نام دستگاه های برودتی و سرمایشی را می دهند. در این بین دستگاه دوغ ساز ایستاده یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین وسایل و تجهیزات می باشد. این دستگاه دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و غذا می باشد، از این دستگاه در سایر سفره خانه ها، کترینگ ها و تهیه ی غذا نیز استفاده می شود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

شرایط تاسیس فست فود مرغ سوخاری 1

فست فود جزء یکی از بهترین و پرطرفدارترین غذاها محسوب می شود راه اندازی فست فود مرغ سوخاری در کنار غذاهای جدید و سنتی یکی از مشاغل پرطرفدار در جامعه محسوب می شود. افرادی که به دنبال راه اندازی فست فود مرغ سوخاری هستند می توانند با فراهم کردن تجهیزات این کار به آماده سازی غذاهایی مانند میگو، ماهی و گوشت سوخاری نیز بپردازند. برای تاسیس فست فود مرغ سوخاری نیاز به دستگاه مرینیتور می باشد این دستگاه می تواند مرغ، ماهی و میگو را به پودر زده و طعم دارد کند این دستگاه تفاله گیر گوجه نیز دارد، در ادامه ی مطلب به توضیح مختصری در خصوص میز سالاد بار و دستگاه های برودتی و سرمایشی نظیر انواع یخچال های نگه دارنده خواهیم پرداخت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

قیمت تجهیزات فست فود 1

تاپینگ پیتزا

یکی از اصلی ترین لوازم و تجهیزات برای راه اندازی آشپزخانه ی صنعتی خریداری تاپینگ پیتزا می باشد از این دستگاه برای نگه داری مواد ساندویچ و یا پیتزا استفاده می شود، تاپینگ پیتزا در انواع مختلف و با قیمت های گوناگون در بازار موجود می باشد.

سنگ فر ساندویچی

این فر از چند فر ترکیبی به همراه شعله و صفحه ی گریل و یک صفحه ی استیک ساخته شده است، این دستگاه در ابعاد مختلفی به فروش می رسد. این دستگاه همچنین دارای سرخ کن به همراه توری می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

قیمت تجهیزات فست فود

فست فود و غذاهای فست فودی امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی به خصوص کودکان علاقه ی زیادی به مصرف غذاهایی مانند پیتزا و ساندویچ دارند برای همین افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری جدید هستند تمایل به راه اندازی فست فود دارند تا بتوانند از این راه درآمد مناسبی کسب کنند، همانطور که می دانید برای راه اندازی هر کسب و کاری علاوه بر فراهم کردن فضای مورد نیاز باید تجهیزات و وسایل آن کار را فراهم کرد اگر شما هم دوست دارید به تاسیس یک فست فودی برای کسب درآمد بپردازید تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا درخصوص برخی از لوازم اولیه ی این کسب و کار اطلاعاتی به دست آورید.

 

دستگاه کنتاکی

برای راه اندازی خط تولید مرغ سوخاری باید دستگاه کنتاکی خریداری شود این دستگاه با نام های دستگاه سس زن و پودر زن مرغ هم شناخته می شود، به عبارت دیگر این دستگاه یک دستگاه مرینیتور و طعم دهنده ی مرغ می باشد که به طور مساوی انواع پودر و سس را در همه ی قسمت های مرغ پخش کرده و باعث خوش طعم شدن آن می شود. این دستگاه از جنس استیل بوده و مورد تایید وزارت بهداشت و غذا می باشد علاوه بر این دستگاه کنتاکی به راحتی قابل شست و شو می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد