x تبلیغات
راه اندازی آشپزخانه صنعتی

امکانات راه اندازی قنادی مجلل 2

خمیر گیر 40 کیلویی

 

این وسیله یکی از اساسی ترین لوازم برای تاسیس یک شیرینی پزی مجلل می باشد به عبارت دیگر برای درست کردن خمیر انواع شیرینی و کیک می توان از خمیر گیر 40 کیلویی استفاده کرد این خمیر گیر با عمق زیادی که دارد می تواند به اندازه ی 40 کیلو خمیر را به طور کامل ورز داده و آماده ی  پخت کند بر روی این وسیله چند دکمه قرار دارد که می تواند با دورهای مختلف خمیر را ورز دهد از این دستگاه با نام های میکسر یا همزن صنعتی در تهیه ی خمیر نان و ورز دادن گوشت در تهیه ی غذا و رستوران ها استفاده می شود.

میز کار قنادی

 

این میز از جنس استیل بوده و ضد زنگ می باشد از این میز می توان در قنادی ها و شیرینی پزی ها استفاده کرد، این میز در انواع گوناگون و به صورت یک و چند طبقه در بازار به فروش می رسد. از این میز در شیرینی پزی ها برای آماده سازی اولیه ی مواد شیرینی و کیک و یا برش زدن آن استفاده می شود لازم به ذکر است میز کار قنادی کاملا بهداشتی بوده و به دلیل استیل بودن آن کار بر روی آن بسیار ساده می باشد.

 

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

امکانات راه اندازی قنادی مجلل 1

راه اندازی شیرینی پزی و قنادی یکی از مشاغل پر طرفدار در بین مردم محسوب می شود مصرف شیرینی در انواع مختلف برای مراسم مانند مجالس عزا و عروسی استفاده می شود برای همین امروزه تعداد بسیار زیادی از شیرینی پزی ها با پخت انواع کیک و شیرینی های متنوع در خدمت مردم هستند. برای راه اندازی کافه قنادی ابتدا باید تجهیزات و ولوازم مورد نیاز برای تاسیس آن فراهم شود، در ادامه ی مطلب به برخی از این تجهیزات و لوازم قنادی  برای راه اندازی شیرینی پزی خواهیم پرداخت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

دستگاه های مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی 2

دستگاه آب گوجه گیری

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه های آبمیوه گیری و عصاره گیری برای گرفتن آب انار، آبلمیو و آبغوره در بازار به فروش می رسد این دستگاه با ظرفیت حداکثر 700 گرمی می تواند آب گوجه و عصاره ی آن را گرفته و برای انواع سس و لواشک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند.

دستگاه آب گوجه گیری دستی

این دستگاه نسبت به دستگاه آب گوجه گیری صنعتی کوچک تر می باشد و به صورت دستی کار می کند این دستگاه پوست و گوشت گوجه را به طور کامل از یکدیگر جدا می کند، دستگاه آب گوجه گیری دستی از جنس استیل بوده و ضد زنگ می باشد این وسیله کم حجم بوده و فضای نسبتا کمی را اشغال می کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

دستگاه های مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی 1

همانطور که می دانید برای راه اندازی هر کسب و کاری ابتدا باید وسایل و تجهیزات آن کسب و کار را فراهم کرد کسب و کارهای صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند برخی از این تجهیزات عبارتند از چرخ گوشت آشپزخانه صنعتی  و نیمه صنعتی که برای راه اندازی آشپزخانه های صنعتی مورد نیاز هستند، دستگاه های آب گوجه گیری، آبلیموه گیری و آبغوره گیری که در انواع مختلف در بازار به فروش می رسند. در ادامه ی مطلب به بررسی هر یک از لوازم و تجهیزات لازم برای راه اندازی کسب و کار صنعتی خواهیم پرداخت.

یکی از عمده ترین وسایل برای راه اندازی آشپزخانه های صنعتی خریداری چرخ گوشت آشپزخانه صنعتی می باشد این دستگاه یکی از ضروری ترین وسایل برای انواع کترینگ، رستوران ها و کباب پزی ها می باشد یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز برای تالارهای پذیرایی و سالن های عروسی خریداری آبچکان چرخدار تالار پذیرایی  می باشد این دستگاه یکی از مهم ترین وسایل برای حمل و نقل ظروف شسته شده می باشند این وسیله برای آشپزخانه ها ی صنعتی که فضایی شلوغ دارند مناسب می باشد چون با فضای کمی که اشغال می کند بسیار مناسب می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

وسایل راه اندازی فست فود 2

تجهیزات برای راه اندازی هر فست فودی از الزامات اولیه به حساب می آید برخی از این وسایل و دستگاه ها عبارت است از: تجهیزات حمل و نقل، تجهیزاتی مانند ظروف، فر و اجاق که برای آماده سازی غذا مورد نیاز می باشد و کانتر گرم و سرد که در ادامه ی مطلب به بررسی کانتر گرم و فر ساندویچی و انواع آن ها خواهیم پرداخت.

فر ساندویچی

یکی از انواع فست فودها که مورد استقبال افراد زیادی قرار دارد فر ساندویچ می باشد، این فر از یک فر اغذیه، فر ساندویچی، هود، صفحه ی گریل و برگر و سرخ کن تشکیل شده است به طور کلی با تهیه ی این فر می توانید تمامی نیازهای خود را برای آماده سازی غذا در فست فود برطرف کنید. این فرها از جنس استیل و چدن بوده و با کیفیت و قیمتی مناسب در بازار به فروش می رسند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

وسایل راه اندازی فست فود 1

امروزه با توجه به تقاضای بیشتر مردم در مصرف غذاهای فست فودی، راه اندازی فست فود یکی از مشاغل پر درآمد به حساب می آید و باعث شده افرادی که به دنبال راه اندازی شغلی جدیدی هستند به فکر احداث و راه اندازی فست فود باشند. اما نکته ی حائز اهمیت این است که تاسیس یک فست فود که بتواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند چندان ساده نیست و نیاز به فوت و فن هایی دارد اگر شما هم تصمیم به راه اندازی فست فود دارید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا درباره ی نحوه ی راه اندازی و تجهیزات مورد نیاز آن بیشتر بدانید.

تجهیزات فست فود

با توجه به جایگاه خوبی که امروزه فست فود و خوردن غذاهایی مانند سوسیس و کالباس در بین مردم دارد راه اندازی آن نیاز به فراهم کردن تجهیزاتی دارد که با توجه به مدل فست فودی که شما در نظر دارید مانند پیتزا، مرغ سوخاری، انواع برگر، کنتاکی و... می تواند متفاوت باشد ولی تهیه ی یکسری از وسایل ومنبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

ملزومات راه اندازی تالار عروسی 2

 میز برنج

این میز در ابعاد بزرگ برای پاک کردن برنج، حبوبات و... می باشد که بر روی سطح این میز حفره ای بزرگ وجود دارد که برای جداکردن انواع مختلفی از برنج و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد. میز برنج از جنس استیل بوده و در اندازه های مختلفی به فروش می رسد.

اسکرابر

احتمالا تاکنون نام وسیله ای به نام اسکرابر به گوشتان خورده است این وسیله یکی از مهم ترین تجهیزات برای نظافت صنعتی به شمار می رود. اسکرابر یا زمین شوی صنعتی وسیله ای می باشد که به صورت مکانیکی کار شست و شوی و خشک کردن سطح را انجام می دهد. این دستگاه از یک برس بزرگی تشکیل شده است که با سرعت زیاد بر روی سطح زمین حرکت کرده و تمام آلودگی ها را از روی سطح پاک می کند. نکته ی مهم در خصوص استفاه از این کف شوی این است که برای هر نوع سطحی قابل استفاده می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

ملزومات راه اندازی تالار عروسی

 

از جمله ملزومات مورد نیاز برای راه اندازی رستوران، کترینگ و یا تهیه ی غذا فراهم آوردن امکانات مورد نیاز آن می باشد این امکانات تهیه ی وسایلی مانند اجاق گاز بزرگ ، دیگ و اجاق پلوپز می باشد که برای هر رستوران صنعتی از واجبات محسوب می شود. در ادامه ی مطلب درباره ی برخی از مهم ترین وسایل برای راه اندازی تالارهای پذیرایی و موارد مصرف هر یک خواهیم پرداخت.

راه اندازی تالار عروسی

یکی از کسب و کارهایی که امروزه به عنوان پر درآمدترین شغل ها شناخته شده است راه اندازی تالار عروسی می باشد اولین قدم برای راه اندازی تالار عروسی فراهم آوردن فضایی بزرگ برای این کار می باشد علاوه بر این فراهم کردن آشپزخانه ای بزرگ نیز در این تالار از ملزومات راه اندازی تالار عروسی می باشد چرا که تهیه ی غذا در انواع متنوع و در سطح زیاد قطعا به آشپزخانه ای بزرگ با وسایل خاص نیاز می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

تجهیزات نظافت صنعتی2

آب گوجه گیر خانگی

گوجه فرنگی جزو آن دسته از سبزیجاتی است که در بسیاری از غذاها مورد استفاده است آن هم نه به شکل خالص بیشتر به شکل آب گوجه فرنگی یا رب گوجه فرنگی که این دو چاشنی نیازمند دستگاهی به نام آب گوجه گیر خانگی می باشد.این دستگاه به دوشکل طراحی شده است که هم روی میز قرار می گیرد و هم روی زمین .در نهایت این دستگاه آب گوجه  را بدون مواد اضافی اش یعنی دانه ها و پوست  به شما تحویل میدهد.

قیمت سانتریفیوژ رستوران

در انتخب یک سانتریفیوژ برای رستوران باید به اندازه آن و محیط آشپزخانه خود دقت کنید . این دستگه چه در فست فودی ها و چه در انواع مختلف دیگر رستوران ها کاربرد دارد.قیمت سانتریفیوژ رستوران به دلیل نوسان قیمت ها و ناپایدار بودن آن ها متغیر است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات نظافت صنعتی1

در هر شغلی نظافت اهمیت فراوانی دارد به خصوص در مشاغلی که مربوط به غذاها می شود. در این مشاغل نظافت در کیفیت غذاها نیز تاثیر میگذارد هم چنین در صورت عدم نظافت امکان شیوع بیماری در غذا نیز وجود دارد پس این بخش هم نیاز به یک سری از وسایل دارد که باید تهیه کنید تا آشپزخانه یا رستورانی با نظافت بالا داشته باشید.

دستگاه سیخ شوی

دستگاه سیخ شوی در کبابی ها یکی از ملزومات است .در این شغل به دلیل وجود تعداد بالایی از سیخ های کثیف شستن آن ها با دست سخت و زمان گیر است.این دسگاه مصرف برق و آب زیادی ندارد و از نظر اقتصادی به هزینه های این بخش نیز کمک می کند.

راه اندازی رستوران

شاید هرگاه اسم از راه اندازی رستوران می آید برخی ها آن را شغلی آسان و کم دردسر تلقی کنند اما این طور نیست این شغل دارای سختی های زیادی است اما در شرایطی که بتوان این سختی ها را تحمل کرده واز آن ها با موفقیت عبور کنید میتوانید به شغلی پولساز و آینده ای خوب برسید.به طور کلی در ابتدای راه باید با دقت تمام ابزارهای مورد نیاز را با توجه به استاندارد های لازم خریداری کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد