x تبلیغات
راه اندازی آشپزخانه صنعتی

ابزارآلات آشپزخانه ی حرفه ای2

دستگاه سوخاری

مرغ سوخاری یا به طور کل هر نوع گوشت سوخاری شده طعمی لذیذ و دلچسب دارد پس  اگر یک فست فود دارید آن را در منوی خود قرار دهید .دستگاه سوخاری وسیله ی طبخ این غذا است.این دستگاه مرغ یا هر گوشت دیگر که شما در نظر دارید را سوخاری یا سرخ میکند.وآن حالت سوخاری بودن را به غذا میدهد.

اجاق برقی

همان طور که از نامش پیدا است اجاق برقی نوعی از اجاق ها است که به جای گاز با برق کار میکند.و در شیوه ی پختن هیچ کم وکاستی از اجاق های گازی ندارد.این اجاق ها در تعداد شعله های مختلف ساخته و روانه بازار شده است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

ابزارآلات آشپزخانه ی حرفه ای1

در مشاغل رستوران داری علاوه بر حرفه ای بودن و سابقه ی آشپز عواملی دیگری نیز وجود دارد که در کیفیت و طعم غذا تاثیر گذار است.از این عامل میتوان وسایل کمکی در آشپزخانه را نام برد.در هر نوع از رستوران ها یا تهیه غذاها یک سری وسایل نیاز است که کیفیت و کارایی این ابزار بر روی طعم غذای شما تاثیر میگذارد.پس در انتخاب آن ها باید دقیق بود.

اجاق گریل

برگر ها در منوی رستوران ها توجه زیادی را به خود جلب می کنند .چیزی که این غذا دارای اهمیت است،میزان پخت گوشت و طعم آن است که عامل اول وابسته به یک اجاق گریل است.اجاق گریل مخصوص گریل کردن انواع گوشت ها مانند مرغ یا گوشت قرمز در سبک های مختلف است.این کار روی یک صفحه فلزی انجام می شود که گوشت به آن نمی چسبد و شکل خود را حفظ میکند.

راه اندازی سفره خانه سنتی

راه اندازی سفره خانه سنتی نوعی دیگر از راه اندازی انواع رستوران ها می باشد.غذاها که یک فرمول واحد دارند و اگر به خوبی طبخ شوند مشتریان خود را دارند.چیزی که مهم است چیدمان یک سفره خانه سنتی است.شما میتوانید از همین نام کلی ایده بگیرید .برای مثال میتوانید موسیقی های زنده و اصیل ایرانی را پخش کنید و از ظروف قدیمی برای سرو غذا استفاده کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

تاسیس یک آشپزخانه مجلل2

تجهیزات کبابی

راه اندازی یک کبابی مانند هر شغل دیگری نیاز به یک سری ابزارآلات دارد.تجهیزات کبابی به آن دسته از وسایلی گفته میشود که شما برای پختن یک کباب درجه یک و مرغوب نیاز دارید برای مثال یک وسیله برای پخت کباب ها و انواع سیخ ها در اندازه های و جنس های مختلف ،وسایلی برای طبخ برنج یا حتی در صورت وجود امکانات یک تنور برای پخت نان تازه.

راه اندازی کافی شاپ

راه اندازی کافی شاپ شغلی است که علاوه بر بالا بودن کیفیت مواد خوراکی،نیازمند یک سلیقه و نوآوری نیز میباشد.تزیینات کافی شاپ،نحوه قرار گیری وسایل و حتی نزیینات موادخوراکی نیز اهمیت دارد.سعی کنید یک منوی همه جانبه طراحی کنید یعنی متناسب با هرفصلی محصولی ارایه دهید اما قبل از همه اینها خریدن وسایل و تجهیزات را نباید فراموش کنید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تاسیس یک آشپزخانه مجلل1

یکی دیگر از شغل هایی که امروزه بسیاری از مردم به آن روی می آوردند،مشاغل مربوط به غذا است. حال میتواند مربوط به انواع دسر و کیک یا شیرینی باشد یا غذاهای محلی و اصیل ایرانی یا غذاهای دیگر کشورها.این کار ابعاد مختلفی دارد مثلا میتواند در ابعاد کوچک مانند یک تهیه غذا باشد یا در ابعاد بزرگ مانند بسیاری از رستوران ها که آن بسته به توانایی و امکانات هر شخص متغیر است.

کباب پز

انواع مختلفی از کباب وجود دارد که هر یک به نوعی منحصر به فرد بوده و مشتریان خود را دارد.قرار دادن انواع کباب ها در منو میتواند مشتریان زیادی را جذب کند.کباب پز نیز میتواند کباب های زیادی را در مدت زمان نسبتا کمی آماده کند.این کباب پزها مدل های مختلفی دارند از مدل خانگی گرفته تا در ابعاد بزرگتر که در رستوران ها مورد استفاده می باشد.

راه اندازی تهیه غذا

این روزها وجود کاروسرشلوغی،فرصت را برای پختن یک غذای خانگی از انسان گرفته .خوردن هر روزه غذاهای فست فودی نیز باعث دل زدگی میشود و تقاضا را برای یک غذای خوشمزه ی خانگی بالا میبرد.راه اندازی تهیه غذا برای پختن انواع غذاهای خانگی به نسبت تاسیس یک رستوران هزینه کمتری دارد پس میتواند شغل مناسبی باشد به شرط اینکه در آشپزی مهارت بالایی داشته باشید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

ابزار مورد نیاز آشپزخانه2

پاتیل استیل

انواع مختلف سوپ ها حلیم وآش های مختلف همواره طرفداران زیادی داشته است اما یک مشکلی وجود دارد آن هم نگهداری این سبک غذاها است اما پاتیل استیل به این منظور طراحی شده است.این وسیله کارایی های مختلفی دارد اما بیشتر برای نگهداری از انواع مختلف آش و حلیم و مانند آن استفاده میشود.برای این پاتیل یک درپوش نیز تعبیه شده تا غذا از آلودگی ها محافظت شود.

سینک صنعتی

سینک صنعتی از جمله وسایلی است که به بخش بهداشتی یک آشپزخانه مربوط میشود.این وسیله کارایی بسیاری دارد واز آن برای شست و شوی تمامی چیزهای که در آشپزخانه وجود دارد چه مواد خوراکی و چه ظروف غذا استفاده میشود. البته تعداد زیاد لگن ها کار را راحت کرده و میتوان هر لگن را برای کاری اختصاص داد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

ابزار مورد نیاز آشپزخانه1

چه رستوران ها و چه تالار های پذیرایی به طور کلی هر جایی که در آن غذا در حجم و اندازه ی زیاد تهیه می شود نیاز به یک سری از وسایل دارند که با یکدیگر مشترک اند. برای آغاز این سبک از مشاغل تهیه این لوازم ضروری است .این وسایل شامل وسایلی که در آشپزخانه برای طبخ غذا مورد استفاده است و چه وسایلی که برای مشتریان مورد استفاده است مانند انواع بشقاب و غیره میشود.

دم کن برنج

برنج یکی از مواد غذایی است که کاربرد فراوانی دارد پس اگر میخواهید آن را در مقیاس بالا تهیه کنید باید یک دم کن برنج نیز داشته باشید.این دستگاه فضای کمی را در بر میگیرد و برای طبخ انواع مختلف از برنج یا هر چیز دیگری مناسب است  همچنین از این وسیله برای نگهداری برنجی که قبلا پخته شده هم استفاده میشود.

راه اندازی تالار عروسی

راه اندازی تالار عروسی شغلی است که در زمانی متقاضیان خود را دارد.باید در نظر بگیرید که اگر میخواهید یک تالار پذیرایی افتتاح کنید ،نباید از هم صنف های خود غافل شوید زیرا افراد دوست دارد یک شب بیاد ماندنی داشته باشند وبرای همین سراغ بهترین ها میروند .پس از هیچ عاملی در بهترین بودن خود غافل نشوید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

مراحل تاسیس فست فود2

بشقاب پیتزا

پیتزا از محبوب ترین ومعروف ترین غذاها در فست فودی ها میباشد که مشتریان زیادی برای خوردن آن به رستوران می آیند . ممکن است هر کس تمایل داشته باشد در اندازه های مختلفی پیتزا بخورد پس برای این کار باید از بشقاب پیتزا استفاده کنید که در اندازه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید خمیر پیتزای خود را متناسب با آن اندازه بگیرید.

آبسردکن استیل دو شیر

آبسردکن استیل دو شیر در هر جایی قابل نصب میباشد و توانایی ارایه آب بسیار خنک را در گرم ترین فصل سال نیز دارد .این دستگاه جای نسبتا کمی را اشغال میکند

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

مراحل تاسیس فست فود1

فست فودی ها امروزه خوش میدرخشند و از هر گروه سنی طرفدار جذب کرده اند.اما اگر قصد دارید یک فست فودی راه اندازی کنید باید بالا و پایین ها و دشواری های این کار را بلد باشید زیرا کار ساده ای نیست .کیفیت غذا،محل فست فودی شما،تزیینات غذا و حتی رفتار فروشنده در کار شما تاثیر گزار است و میتواند عامل های مهمی برای جذب مشتری باشد.

پاتیل سرخ کردنی

بیشتر غذاهای فست فودی سرخ کردنی هستند پس شما نیازمند یک پاتیل سرخ کردنی هستید.این دستگاه را با مقداری زیادی از روغن پر کنید و بارها تا زمانی که روغن شما سلامت است میتوانید غذا را سرخ کنید.البته این دستگاه در حجم و اندازه های مختلفی ساخته شده است و در حجم های پایین به طبع روغن کمتری مصرف میکند.

راه اندازی فست فود

فست فود ها متشکل از غذاهایی لذیذ و همه پسند است که به راحتی و در زمان کمتری آماده سرو کردن می شود.بنابراین راه اندازی فست فود میتواند شغل خوبی باشد البته اگر شما مهارت لازم برای طبخ چنین غذاهایی را داشته باشید. چیزی که در رستوران های فست فودی حائز اهمیت است کیفیت و نظافت رستوران شما و تزیینات غذا است .همچنین شما باید از راهی خلاقانه و تک برای تبلیغ کار خود نیز بهره بگیرید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

ملزومات راه اندازی تالار پذیرایی2

پوست کن سیب زمینی

سیب زمینی در هر حالتی چه سرخ کرده و چه پخته محبوب است و در بسیاری از غذاها وجود دارد.اما مشکل کار و سختی آن کندن پوست سیب زمینی است که وقت زیادی را تلف میکند.پوست کن سیب زمینی این کار دشوار را آسان نموده و با ظرافت این کار را انجام میدهد.

اجاق برقی

اجاق برقی امروزه در بسیاری از خانه ها و رستوران ها وجود دارد هم چنین توانایی طبخ غذا در اندازه زیاد را نیز دارد هم چنین در انواع مختلف که از نظر اندازه و تعداد شعله ها با یکدیگر فرق میکنند وجود دارد .

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

ملزومات راه اندازی تالار پذیرایی1

تالارهای پذیرایی متقاضیان زیادی دارند زیرا میتوان مراسم مهمانی یا عزاداری را در آن به شیوه ی آبرومند و رسمی برگزار کرد که البته در این میان آن تالار هایی متقاضی پیشتری دارند که از نظم وتشریفات خوبی بهره مند باشند و در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشند این تشریفات تنها شامل ظاهر یک تالار نمیشود مزه ی غذاها و نحوه پذیرایی نیز عامل مهمی میباشد.

دیگ صنعتی برنج

برنج در تمامی غذاهای مجلسی و در بیشتر غذاهای ایرانی نقش دارد.در مهمانی های بزرگ که در تالار های پذیرایی گرفته میشود،به علت زیاد بودن تعداد نفرات ،باید برای طبخ برنج سراغ دیگ صنعتی برنج بروید.این وسیله میتواند به راحتی حجم بالایی از برنج های را پخته و آماده سرو کردن بکند.همچنین با اینکه حجم بالایی را آماده سازی میکند اما از کیفیت برنج نمی کاهد.

راه اندازی تالار پذیرایی

تالارهای پذیرایی به منظور گرفتن انواع میهمانی ها و مجالس دیگر مورد توجه است بنابراین راه اندازی تالار پذیرایی شغلی است که امروزه بسیاری از افراد آن را برای خود انتخاب میکنند.با این که افراد زیادی به این شغل مشغول اند اما این کار،متقاضیان خود را از دست نداده و کماکان مورد توجه است .اما به یاد داشته باشید که شرط اصلی برای موفقیت در این کار حرفه ای بودن است اگر میخواهید خوب پیش بروید باید عوامل مختلفی که در کار شما اثر میگذارد را رعایت کنید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد