x تبلیغات
راه اندازی آشپزخانه صنعتی

کباب پز بدون دود برای آشپزخانه صنعتی 2

کباب پز زغالی

یکی دیگر از انواع تجهیزات رستوران کباب پز زغالی می باشد این کباب پز را می توان یکی از بهترین وسایل برای آشپزخانه ها و رستوران ها دانست، کباب و جوجه ای که روی زغال آماده شود مورد تقاضای افراد زیادی است این کباب پز به شما این امکان را می دهد که با پخت انواع گوشت، مرغ و... با زغال مشتریان زیادی پیدا کنید. کباب پز زغالی در اندازه های مختلف و با توجه به نیاز شما در بازار به فروش می رسد. بر روی سطح پایینی این منقل ورقه ای به صورت شیار دار قرار دارد که برای خروج خاکسترهای زغال تعبیه شده است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

کباب پز بدون دود برای آشپزخانه صنعتی 1

از جمله لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه های صنعتی و انواع کبابی ها خریداری کباب پز می باشد کباب پزها انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها برای استفاده در آپارتمان ها و به صورت خانگی مناسب بوده و برخی دیگر در آشپزخانه های بزرگ و صنعتی، کبابی ها، سفره خانه های سنتی قابل استفاده است برخی از انواع این کباب پز ها عبارت است از  کباب پز نواری ، کباب پز ذغالی و کباب پز بدون دود که در ادامه ی مطلب به توضیح مختصری در خصوص هر یک از انواع کباب پزهای صنعتی خواهیم پرداخت.

کباب پز بدون دود

این نوع کباب پز که به آن منقل صنعتی نیز گفته می شود قابل استفاده در تمامی آشپزخانه های بزرگ و صنعتی بوده این کباب پز با برخورداری از هود و دودکش می تواند بدون تولید دود در کمترین زمان میزان زیادی کباب را آماده و به مشتریان ارائه دهد. این وسیله از بهترین ورقه های استیل ساخته شده است که کاملا مورد تایید وزارت بهداشت می باشد علاوه بر این هنگام تمیز کردن و شست و شوی این دستگاه هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می توانید بعد از مصرف آن را تمیز کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات آشپزخانه فست فود 2

 

راه اندازی فست فود

همان طور که اشاره شد راه اندازی این کسب و کار نیاز به خریداری لوازم و تجهیزات فست فود دارد از جمله تجهیزات فست فود می توان به بشقاب پیتزا، انواع اجاق گاز فست فودی، تاپینگ پیتزا، دستگاه ذرت مکزیکی، تخته کار پلاستیکی ،  جوجه گردان و ... اشاره کرد.

راه اندازی فست فود

همان طور که اشاره شد راه اندازی این کسب و کار نیاز به خریداری لوازم و تجهیزات فست فود دارد از جمله تجهیزات فست فود می توان به بشقاب پیتزا، انواع اجاق گاز فست فودی، تاپینگ پیتزا، دستگاه ذرت مکزیکی، تخته کار پلاستیکی ،  جوجه گردان و ... اشاره کرد.

دستگاه کباب ترکی

یکی از پرطرفدارترین غذاهایی که در اصل ترکیه ای بوده ولی در چند سال اخیر در بین ایرانیان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است کباب ترکی می باشد این غذا در اکثر فست فودها و حتی رستوران های بزرگ طبخ می شود، همان طور که می دانید اصلی ترین و ضروری ترین وسیله برای پخت این غذای خوشمزه خریداری دستگاه کباب ترکی می باشد این دستگاه به صورت تک سیخ، دو سیخ، سه سیخ و حتی چهار سیخ در بازار موجود می باشد، به طور کلی دستگاه کباب ترکی تک سیخ حجم و ظرفیت کمتری دارد شما با توجه به فست فود و رستوران خود و حجم غذایی که می خواهید آماده کنید می توانید یکی از انواع این دستگاه ها را خریداری کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات آشپزخانه فست فود 1

امروزه فست فودی ها غذاهای مختلفی را برای مشتریان و طرفداران این نوع غذا سرو می کنند غذاهایی مانند مرغ سوخاری، کباب ترکی از جمله غذاهای پرطرفداری می باشد که توسط فست فودی ها ارائه می شود، راه اندازی فست فود که تمامی این غذاها را آماده و به فروش برساند نیازمند تهیه ی لوازم و تجهیزات فست فود مانند جوجه گردان، دستگاه مرغ سوخاری و... می باشد در ادامه ی مطلب در خصوص دستگاه ساخت کباب ترکی، انواع و نحوه ی کارکرد این دستگاه مطالبی را ارائه خواهیم کرد پس اگر شما هم به فکر راه اندازی کسب و کاری مانند فست فود می باشید بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

معرفی انواع کانتر گرم آشپزخانه 2

کانتر گرم گازی

این نوع از کانتر هم توسط کپسول و هم گاز شهری کار می کند، کانتر گرم گازی توسط بخار آب می تواند غذای سرو شده را تا مدت زمان بیشتری نگه داری کند، کانتر گرم گازی هم با توجه به اندازه ی مشتریان ساخته می شود علاوه بر این با توجه به سفارش و نیاز مشتری به این کانتر تجهیزاتی از قبیل کشو برای نگه داری غذا و ریل نیز اضافه می شود.

کانتر گرم برقی

عملکرد این نوع از کانترها مانند کانتر گرم گازی بوده با این تفاوت که این کانتر با انرژی برق کار می کند، این کانتر از مرغوب ترین و بهترین ورقه های استیل ساخته شده است، کانتر گرم برقی به صورت دو، سه و حتی 5 لگنه در بازار به فروش می رسد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

معرفی انواع کانتر گرم آشپزخانه 1

برای راه اندازی کسب و کارهایی مانند کافی شاپ، فست فود، رستوران و یا تالار پذیرایی باید وسایل و لوازم مورد نیاز آن را تهیه کرد علاوه بر تجهیزاتی که برای طبخ و آماده سازی غذا در این کسب و کارها مورد نیاز است خریداری تجهیزاتی که بتواند غذا را به راحتی در اختیار مشتریان قرار دهد نیز از امور ضروری به حساب می آید. یکی از وسایل مهم که از جمله تجهیزات سلف سرویس محسوب می شود خریداری کانتر می باشد کانتر ها به دو صورت سرد و گرم و در چند نوع گازی، برقی و ساده در بازار به فروش رسیده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد اگر می خواهید درباره ی هر یک از کانترها اطلاعات بیش تری به دست آورید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کانتر ساده

این کانتر می تواند در رستوران به شما کمک کند تا غذای آماده شده به صورت راحت و ریلی در اختیار مشتریان قرار بگیرد، این وسیله از معمولا از جنس استیل و در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود. کانتر ساده را می توانید با قیمت های مختلف در بازار پیدا کنید لازم به ذکر است قیمت این کانترها با توجه به جنس و اندازه ی آن ها متفاوت می باشد اما نکته ی مهم در خصوص کانتر ساده راحتی در جابه جایی این کانتر می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

لوازم انبار آشپزخانه 2

کباب پز ریلی

این دستگاه یکی از جدیدترین دستگاه های پخت کباب در رستوراه ها، کبابی ها، کترینگ ها و سالن های عروسی می باشد که توسط آن می توان حجم بالایی از کباب را برای مشتریان آماده کرد. درب این دستگاه به صورت ریلی بوده و بعد از قرار دادن سیخ ها در جای مشخص شده سیخ ها با حرارت از بالا و چرخش به صورت کامل پخته می شوند.

سیخ شور کباب

دستگاه سیخ شور کباب را برای تمامی رستوران ها، کبابی ها و حتی جگرکی ها از ضروری ترین تجهیزات می باشد که با آن می توان تعداد بالایی سیخ را شست و شو داد از جمله مهم ترین مزایای این دستگاه صرفه جویی در مصرف آب می باشد، این دستگاه در انواع مختلف حلزونی و درب دار در بازار موجود می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

لوازم انبار آشپزخانه 1

به طور کلی بعد از تاسیس و راه اندازی رستوران و تهیه غذا باید قسمتی را با نام انبار رستوران در نظر گرفت انبار رستوران تا حد زیادی می تواند به شما کمک کند تا غذاها در زمان مناسب و بدون تاخیر برای مشتریان آماده شوند در واقع تجهیزات انبار رستوران شامل تهیه ی یک سری وسایل و لوازم می باشد برخی از این وسایل عبارت است از چلیک نگهداری حبوبات، چلیک نگهداری زباله و سکوی نگهداری برنج و حبوبات در ادامه ی مطلب به توضیح مختصری در خصوص سکوی نگه داری برنج و حبوبات خواهیم پرداخت.

سکوی نگهداری برنج

این سکوها از جنس استیل بوده و یکی از لوازم ضروری برای آشپزخانه ها به حساب می آید، با خرید این محصول می توان به راحتی به حبوبات و برنج دسترسی داشت علاوه بر این با این وسیله می توان حبوبات را به راحتی شست و شو داد. در ادامه ی مطلب در خصوص دو محصول که در تمامی کبابی ها مورد نیاز می باشد توضیح مختصری ارائه خواهیم داد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات راه اندازی فست فود مرغ سوخاری 2

اجاق گاز صنعتی دارای گریل

خریداری اجاق گازهایی که کارکردهای زیادی دارند برای رستوران ها و محیط هایی که آشپزخانه های کوچکی دارند مناسب می باشد یکی از اجاق گازهای چند کاره که می توان از آن در پخت غذا، گریل استفاده کرد  اجاق گاز صنعتی دارای گریل می باشد، علاوه بر این این اجاق گاز دارای دو فر به صورت مجزا می باشد.

آبچکان کابینتی

یکی از مهم ترین وسایل و ضروری ترین لوازم در تمامی آشپزخانه ها آبچکان کابینتی می باشد، این آبچکان را می توان در بالای سینک ظرفشویی نصب کرد. این آبچکان فضای کمی را اشغال می کند و به صورت کشویی می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات راه اندازی فست فود مرغ سوخاری 1

امروزه مرغ سوخاری به یکی از غذاهای محبوب تبدیل شده است و راه اندازی فست فود مرغ سوخاری  یکی از مشاغل نسبتا جدید به حساب می آید برای تاسیس این فست فود باید لوازم و تجهیزات صنعتی مانند سرخ کن، مرینیتور مرغ و ... را خریداری کرد. البته این فست فودها علاوه بر مرغ سوخاری به طبخ انواع گوشت، ماهی، میگو و قارچ سوخاری می پردازند و تمامی این غذاها در منوی فست فودهای مرغ سوخاری برای مشتریان ارائه می شود.

 سرخ کن صنعتی

همان طور که می دانید وسیله ای مناسب برای سرخ کردن انواع خوراکی ها سرخ کن می باشد از سرخ کن صنعتی می توان در رستوران ها، کافی شاپ ها، کترینگ و فست فودی ها استفاده کرد چرا که می توان در مدت زمان اندک حجم بالایی از مواد غذایی را سرخ کرده و به مشتریان ارائه دهید لازم به ذکر است انواع سرخ کن های صنعتی با قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسند که شما می توانید با توجه به نیاز و کسب و کار خود اقدام به خریداری آن ها کنید قیمت این سرخ کن ها باتوجه به اینکه از نوع تایمر دار باشند یا خیر متفاوت خواهد بود علاوه بر این برخی از سرخ کن های صنعتی دارای چراغ هشدار دهنده نیز هستند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد