x تبلیغات
راه اندازی آشپزخانه صنعتی

تجهیزات رستوران سنتی

برای موفقیت در یک رستوران شما باید از بهترین تجهیزات استفاده نمایید تجهیزات رستوران سنتی تمامی قطعات بزرگ و کوچک رستوران که شما برای تولید محصولات غذایی در آشپزخانه خود استفاده کنید، را شامل می شود. تجهیزات رستوران سنتی وسایل مختلفی را شامل می شود که همین وسایل و تجهیزات رستوران باعث میشود تا شما برای آشپزی و پذیرایی کردن از مهمانان خود، آمادگی کامل را داشته باشید.

تجهیزات رستوران سنتی

 

 

لوازم راه اندازی آشپزخانه رستوران

بخشی از سرمایه شما برای خرید تجهیزات رستوران صرف می شود. تجهیزاتی مانند انواع ظروف آشپزخانه،اجاق گاز چهار شعله، میز و صندلی، دیگ برنج، وسایل گرمایشی و سرمایشی،دیگ خورشت ،لباس پرسنل و… از جمله تجهیزات مهم یک رستوران سنتی هستند و شما باید بتوانید این وسایل لازم را تهیه کنید. برای این کار، باید به دنبال تامین کننده ای مناسب باشید تا این وسایل را با هزینه ای منطقی تهیه کنید تا بتواند گام موثری در مسیر موفقیت خود در این شغل بردارید.

اهمیت کیفیت تجهیزات

کیفیت محصول همیشه یکی از مسائل مهم و قابل توجه برای مصرف کنندگان بوده است، هر زمان تصمیم به خرید تجهیزات رستوران سنتی گرفتید، ابتدا قیمت ها را نسبت به کیفیت آنها مقایسه کنید و بعد اقدام به خرید نمایید،اگر می خواهید بیشتر در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید بعضی از وسایل را به صورت دست دوم خریداری نمایید، البته به کیفیت و کارآیی وسایل دست دوم باید توجه کنید! بررسی و کنترل کیفیت محصول برای کسب اطمینان لازم در مورد سالم بودن و عدم وجود عیوب زیان بخش در آن برای جلوگیری از شکست زودرس،خرابی و .. می تواند عواقب ناگواری را به دنبال داشته باشد، و این مورد در انتخاب خرید شما بسیار مهم و قابل توجه است.

تجهیزات رستوران سنتی


منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات راه اندازی ساندویچی

از نکات مهم در راه اندازی فست فود، خرید تجهیزات آشپزخانه است که از ابعاد مختلفی دارای اهمیت میباشد، تجهیزات ساندویچی باید مناسب با نیاز شما باشد و توانایی پاسخگویی در اوج فروش را داشته باشد درعین حال نیز، هزینه آن توجیح اقتصادی داشته باشد راه اندازی ساندویچی جزء مشاغل زود بازده و ساده است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد و در مدت زمان کم میتوانید نتیجه خوبی را ببینید، امروزه مردم دوست دارند در کنار میل کردن غذا، از محیط و نوع غذا نیز لذت ببرند. شما هرچقدر هم که در تولید و تهیه ساندویچ مهارت داشته باشید، برای راه اندازی ساندویچی خود نیاز به یک مغازه با طراحی داخلی مناسب و شیک خواهید داشت.

تجهیزات یک ساندویچی

اینکه شما برای راه اندازی ساندویچی به چه تجهیزاتی نیاز داشته باشید، در قدم اول بستگی به خودتان دارد. شما می توانید یک مغازه ساندویچی خیلی معمولی با حداقل تجهیزات داشته باشید و یا می توانید یک مغازه لوکس و ویژه برای خودتان طراحی کنید. طبیعی است که این هزینه ها به شما و میزان بودجه ای که دارید، بستگی دارد. در هر حال حداقل وسایل مورد نیاز برای ساندویچی در قدم اول شامل : یخچال، مغازه، فر ریلی پیتزا و فر ساندویچی و گاز، ویترین و چند میز و صندلی و.. است که نسبت به میزان بودجه ای که دارید می توانید آن را افزایش دهید.

تجهیزات راه اندازی ساندویچی

راه اندازی یک ساندویچی

برای راه اندازی یک ساندویچی موفق ابتدا باید به دنبال یک ایده خلاق برای شیوه ارائه ساندویچ به مردم باشید زیرا این روزها تعداد مغازه‌های ساندویچی بسیاد زیاد شده است و اگر می‌خواهید موفق شوید باید خاص باشید نه به این منظور که در صرف هزینه ها خاص باشید شما می توانید با یکم تحقیق از ساندویچی های محبوب در راه اندازی ساندویچی خود کمک بگیرید برای راه اندازی فست فود احتیاجی به مغازه با سرمایه زیاد ندارید شما می توانید با یک مغازه کوچک و سرمایه اندک اما با کیفیت ساندویچی خود را راه اندازی کنید.

 

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

لوازم پذیرایی رستوران 2

قیمت کباب پز تابشی دست دوم و یا کباب پز ریلی دست دوم نسبت به خریداری آن ها به صورت آکبند ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

پذیرایی در رستوران

علاوه بر خریداری وسایل و لوازمی که برای پخت و یا سرو غذا در رستوران ها و تالارها مورد نیاز است تهیه ی برخی از لوازم جانبی از جمله ملزومات راه اندازی هر رستورانی می باشد از جمله ی این وسایل می توان به ترولی پلاستیک سه طبقه، ترولی حمل سیخ کباب، ترولی برای حمل ظروف، چرخ دستی حمل دیگ ، گاری استیل حمل دیگ و... اشاره کرد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

لوازم پذیرایی رستوران 1

باید بدانید راه اندازی رستوران و تالار پذیرایی خیلی کار ساده ای نیست و البته مشکلات خاص خود را دارد به دلیل این که تمامی رستوران ها و کترینگ ها زیر نظر وزارت بهداشت هستند تهیه ی تجهیزات و البته محیطی که مورد تایید این وزارت باشد یکی از کارهایی است که برای راه اندازی این کسب و کار باید مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان مثال تمامی لوازم و تجهیزات پذیرایی رستوران باید استاندارد و بهداشتی باشند، محیط رستوران باید کاملا بهداشتی بوده و فضای آن جا برای مشتریان راحت باشد و چندین مورد دیگر که همگی باید مورد توجه قرار گیرد.

تجهیزات پذیرایی رستوران

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین وسایل برای رستوران، سفره خانه، کترینگ و یا تالارهای پذیرایی خریداری منقل یا دستگاه کباب پز می باشد کباب پزها انواع گوناگونی دارند مانند کباب پز صنعتی ذغالی ، کباب پز صنعتی ریلی ، کباب پز صنعتی برقی که با توجه به اندازه و ظرفیت پخت با قیمت های مختلفی به فروش می رسند البته برخی از تجهیزات را اگر بتوان به صورت دست دوم خریداری کرد قطعا کم هزینه تر خواهد بود برای مثال 

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تاپینگ پیتزا و ساندویچ صنعتی 2

منقل ذغالی

همان طور که می دانید برای ساخت منقل ذغالی که بتوان از آن در آشپزخانه های بزرگ صنعتی استفاده کرد علاوه بر رعایت نکات ایمنی باید از مواد اولیه ی مرغوب نیز استفاده کرد. ساخت منقل کباب فلزی به دو صورت گازی و ذغالی می باشد البته برخی دیگر از منقل ها به صورت دو منظوره و به هر دو صورت ساخته می شوند.

یکی دیگر از انواع پرطرفدار منقل ذغالی که در بیشتر کبابی ها، سفره خانه ها و رستوران ها استفاده می شود منقل ذغالی ایستاده فن دار می باشد این منقل با توجه به نظر مشتری در اندازه ی مورد دلخواه او ساخته می شود این وسیله علاوه بر استاندارد بودن از ورقه های استیل ضد خش ساخته شده است که در برابر هر گونه حرارتی مقاوم می باشد. علاوه بر این منقل ایستاده دارای یک مکنده و هود بسیار قوی بوده که بدون تولید هیچ گونه دود و سر و صدایی می تواند حجم بسیار زیادی از کباب را برای مشتریان در سریع ترین زمان آماده کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تاپینگ پیتزا و ساندویچ صنعتی 1

قطعا شما هم بارها نام وسایل و تجهیزاتی مانند تاپینگ را شنیده باشید این وسیله بیشتر برای رستوران ها و انواع فست فودها کاربرد دارد اگر می خواهید در خصوص این وسیله اطلاعاتی به دست آورید و در مورد نحوه ی کار آن مطالبی را بیاموزید تا پایان مطلب همراه ما باشید در این مقاله قصد داریم در خصوص این دستگاه و چند وسیله ی ضروری دیگر مانند انواع منقل و همچنین قیمت دیگ بزرگ آشپزی در رستوران های صنعتی مطالبی را بیان کنیم.

تاپینگ پیتزا و ساندویچ

این دستگاه در اندازه و حجم های مختلف با توجه به نیاز مشتریان ساخته شده و با قیمت های مختلف به فروش می رسند، از این تاپینگ برای نگه داری انواع مواد ساندویچ و پیتزا استفاده می شود، این تاپینگ ها از جنس استیل مرغوب ساخته شده و مورد تایید وزارت بهداشت و غذا می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

انواع تجهیزات ساندویچی 2

دستگاه کالباس بر صنعتی

از این دستگاه در بسیاری از اغذیه فروشی ها، فروشگاه ها و فست فودی ها استفاده می شود استفاده از این دستگاه باعث می شود ورقه های کالباس با اندازه های یکسان خرد می شود، دستگاه برش کالباس از بهترین مواد ساخته شده است و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد.

فر اغذیه

این فر یکی از مهم ترین ملزومات برای هر فست فودی می باشد در واقع  از این فر می توان استفاده های گوناگونی مانند تهیه ی ساندویچ، برگر، گرمکن غذا، پیتزا و .. می باشد که با این فر می توان با بهترین کیفیت به طبخ انواع این غذاها پرداخت. این فر از یک  پاتیل سرخ کردنی نیز تشکیل شده است که می توان برای سرخ کردن سیب زمینی نیز از آن استفاده کرد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

انواع تجهیزات ساندویچی 1

غذاهایی مانند فست فود و پیتزا طرفداران زیادی دارند برای همین فست فودی های زیادی امروزه مشغول به کار هستند و به سرو انواع ساندویچ، پیتزا، مرغ و گوشت سوخاری می پردازند. برای راه اندازی فست فود نیاز به خریداری تجهیزات فست فود می باشد البته تجهیزات و لوازمی که برای راه اندازی این کسب و کار نیاز است، اگر شما هم تصمیم دارید کسب و کاری جدید و پر درآمد مانند فست فود  راه اندازی کنید و به کسب در آمد بپردازید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید در این مطلب به ذکر سه تا از تجهیزات این کسب و کار خواهیم پرداخت.

 فر پیتزا صندوقی

این فر علاوه بر اینکه برای پخت انواع پیتزا قابل استفاده است برای آماده کردن انواع کیک و شیرینی نیز مناسب می باشد. همان گونه که از نام این فر مشخص است این فر به صورت صندوقی بوده و به صورت دو جداره ساخته شده است برای همین خمیر در آن با کیفیت مناسبی پخته می شود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

خرید تجهیزات کافه قنادی 2

میکسر قنادی خانگی

یکی از وسایل مهم که برای راه اندازی کافی شاپ، شیرینی پزی و یا قنادی مورد نیاز است میکسر قنادی می باشد این میکسر با توجه به حجم و اندازه ی خمیر انواع مختلفی دارد قیمت این دستگاه با توجه به ظرفیتی که دارد متفاوت خواهد بود، بدنه ی این میکسر از استیل محکم ساخته شده است البته نوع دیگری از این دستگاه با نام میکسر قنادی خانگی وجود دارد که با حجم و اندازه ی کوچک تر برای استقاده به صورت خانگی کاربرد دارد.

علاوه بر این از این دستگاه می توان به عنوان دستگاه همزن حلیم خانگی نیز استفاده کرد. این دستگاه به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد در برابر هر گونه خط و خش محفوظ می ماند، دستگاه همزن حلیم در انواع مختلف و اندازه های گوناگون در بازار موجود می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

خرید تجهیزات کافه قنادی 1

یکی از کسب و کارهای نوین که امروزه به یکی از کارهای پر درآمد درجامعه تبدیل شده است راه اندازی کافه قنادی می باشد در واقع کافه قنادی ترکیبی از کافی شاپ و قنادی می باشد و در آن جا علاوه بر انواع نوشیدنی ها مدل های مختلفی از کیک ها نیز برای مشتریان سرو می شود، به طور کلی راه اندازی کافه قنادی نیاز به فراهم آوردن وسایل و تجهیزاتی دارد که در ابتدا باید اقدام به فراهم آوردن این وسایل کرد در ادامه ی مطلب در خصوص برخی از این تجهیزات به ذکر نکاتی خواهیم پرداخت.

تجهیزات کافی شاپ

همان طور که گفتیم برای راه اندازی هر کسب و کاری نیزار به فراهم آوردن تجهیزات و وسایلی می باشد انواع دستگاه های قهوه ساز و آسیاب قهوه، دستگاه های پخت و پز، فر قنادی، میکسر قنادی و ... از جمله وسایلی است که برای راه اندازی کافی شاپ مورد نیاز است علاوه بر این آماده سازی وسایلی از قبیل میز و صندلی نیز از دیگر ملزومات راه اندازی کافی شاپ یا کافه قنادی می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد